صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
رئیس هیأت ارزیاب قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص):

افق‌های روشنی پیش‌ روی نیروی زمینی ارتش است

رئیس هیأت ارزیاب قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در وضعیت مطلوبی است و این نیرو آیندۀ بسیار روشنی را پیش‌ رو دارد.
کد خبر : 304218

به گزارش حوزۀ دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ علی آراسته در حاشیۀ بازدید از یگان‌های مستقر در منطقه قزوین، زنجان و همدان گفت: برابر برنامه‌های آموزشی مصوب نیروها، سه نوع آموزش شامل آموزش نوع اول، دوم و سوم برای یگان‌ها در نظر گرفته شده که آزمایش صحرایی از نوع آموزش سوم است.


وی افزود: برای اطمینان از تکمیل روند آموزشی، آمادگی رزمی یگان‌ها اعم از پادگانی و صحرایی توسط فرماندهان قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


رئیس هیأت ارزیاب قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) بیان کرد: ارزیابی آمادگی رزمی یگان‌ها در صحرا به‌طور کاملاً غیرمترقبه و بدون برنامه‌ریزی قبلی است و نیروها باید با اجرای دستورها و تغییر وضعیت در حین اجرا تمام مراحل را با موفقیت پشت‌ سر بگذارند.


آراسته با بیان این مطلب که یگان‌ها از آمادگی رزمی و دفاعی مناسب برخوردار هستند، گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده توسط فرماندهان نیروی زمینی برای افزایش آمادگی دفاعی و رزمی و بالا بردن مقاومت و ایستادن در مقابل تهدیدهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، کارکنان و تجهیزات نظامی یگان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارند و آیندۀ بسیار روشنی پیش‌ روی نیروی زمینی ارتش است.


وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تکیه بر توان داخلی، تصریح کرد: به امید خدا با همکاری متخصصان داخلی تمامی تانک‌ها و تجهیزات نظامی بازسازی شده و تجهیزات خیلی خوب، آماده و به‌روز را در اختیار داریم و از هر نظر آمادۀ دفاع از میهن اسلامی هستیم.


انتهای پیام/4003/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر