صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد عنوان کرد؛

ایده سفیران گردشگری، مدلی برای بازاریابی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه ایده سفیران گردشگری در نخستین همایش ملی یزد جهانی، می‌تواند مدلی برای بازاریابی گردشگری در کشور باشد، گفت: توجه به صنعت گردشگری و رونق آن دستیابی به درآمد خالص و مبارزه با سرمایه‌فروشی است.
کد خبر : 304199

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، نوید نصیری‌زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه بنگاه شیرینی‌سازی حاج‌خلیفه علی‌رهبر اظهار کرد: «حضور و فعالیت این بنگاه و نام تجاری آن برای یزد افتخار بوده و راز ماندگاری آن نیت خیر موسسان، امانتداری و صداقت در کار است هرچند گذر 100 سال فعالیت این بنگاه تغییراتی را در آن به‌وجود آورده است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با تاکید بر اینکه این تغییرات روز به روز به اعتبار و نام این بنگاه افزوده است، افزود: «کمتر نمونه‌ای را در کشور شاهد هستیم که نسل‌های سوم و چهارم بعد از موسسان آن توانسته باشند همان برند اصلی و نام اولیه را حفظ کنند و این از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بنگاه است.»


نصیری‌زاده ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تکیه بر نام شهر شیرینی ضرورت ایجاد مرکز تحقیقاتی در مورد غذا و شیرینی را حس کرد و با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه این مرکز فعال است.»



کاظم فردوسیان رئیس هیات مدیره بنگاه شیرینی‌سازی حاج‌خلیفه علی‌رهبر و شرکا هم راز موفقیت این شرکت را عقب‌نشینی‌نکردن در برابر شکست‌ها، صداقت، امانتداری و استفاده از محصولات مرغوب دانست و گفت: «تولیدکننده باید از مرغوب‌ترین جنس‌های مورد نیاز در بازار استفاده کند و مردم خیلی زود جنس خوب را از بد تشخیص خواهند داد و راز ماندگاری این نام تجاری بعد از 100 سال همین موضوع است.»


وی ایده سفیران گردشگری را بسیار ایده و طرح خوب دانست و گفت: «هر فردی باید به زادگاه خود احترام بگذارد، ابتدا ایران و دوم شهر یزد برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.»



علیرضا فرقانی مدیرگروه بازارسازی و تبلیغات آیینه یزد و ایده‌پرداز طرح سفیران گردشگری نیز این بنگاه را میراثی ماندگار و ملی دانست و از گشاده‌رویی و سعه‌ صدر مدیران آن تشکر کرد و گفت: «برای من علاقه این مجموعه به اعتلای نام یزد جهانی درس و انرژی مضاعفی است تا با مجموعه‌ای از همکاران که شبانه‌روز بر روی طرح سفیران گردشگری کار می‌کنند، بتوانیم الگویی برای کشور و سفیری برای دعوت مردم به یزد باشیم.»



پروژه سفیران گردشگری در طول بیش از یک سال با حضور 10 روزه در استان‌های کشور به معرفی استان یزد در همه ابعاد اعم از تاریخی، سلامت، ورزشی، علمی، فرهنگی، تولیدات صنعتی، محصولات باغی و روستایی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و... خواهد پرداخت تا هموطنان بیش از گذشته با زوایای گردشگری این استان آشنا شوند.


این ایده که اسفند سال گذشته در نخستین همایش یزد جهانی ارائه شد، منتخب نزدیک به 400 ایده رسیده به این همایش بود که دانشگاه آزاد اسلامی و حامیان دولتی و غیر دولتی در این همایش ملی قول همراهی و مساعدت به ایده‌پردازان را در این خصوص دادند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: نوید نصیری زاده
ارسال نظر