صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه:

هیچ اغماضی در برابر فساد نداریم

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: فساد چون خوره‌ای است که بر جان مجموعه می‌افتد و آرام آرام فعالیت خود را گسترش می‌دهد؛ بنابراین هیچ اغماضی در این رابطه نداریم.
کد خبر : 303941

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از قوه قضائیه، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به آیات سوره مبارکه نحل، صبر و شکیبایی را لازمه غلبه بر فتنه‌ها دانست.


وی گفت: خداوند در این آیه شریفه تأکید می‌کند که از مکر، حیله، فتنه، توطئه، فریب، تصمیم‌های جمعی، معاهدات و کنوانسیون‌های دشمنان و هر آنچه شما را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهند، نباید خود را در ضیق و حصر ببینیم.


رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه تقوی پیشه‌کردن و نیکوکاری را مرکز ثقل همراهی خداوند با انسان دانست وگفت: بنابراین آنچه را که در این روزگار می‌گذرد، مصداق همین ‌آیات و وعده‌های الهی است و علم و حکمت و غیبش در اختیار ائمه(ع) است و تا زمانی که این پیروی، جانفشانی، رهرو‌ی‌ها، جهادگری‌ها، ایثارگری‌ها و صبر و بردباری در جامعه وجود دارد وعده الهی محقق خواهد شد.


خطیب ادامه داد: امدادهای خدای تبارک و تعالی نازل خواهد شد به گونه‌ای که رهبر عزیزمان با این اطمینان از پیروزی و نصرت اسلام و اینکه دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، سخن می‌گویند.


این مسئول عالی قضائی گفت: اصلاح در درون، ارتقای سلامت، جلب اعتماد عمومی، رضایت مردم و برخورد با فساد از جمله تکالیف مجموعه حفاظت و اطلاعات است.


رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: فساد چون خوره‌ای است که بر جان مجموعه می‌افتد و آرام آرام فعالیت خود را گسترش می‌دهد بنابراین هیچ اغماضی در این رابطه نداریم.


خطیب در پایان خاطرنشان کرد: گزارشات حفاظتی و تذکرات به مجموعه‌ها جنبه صیانتی دارد و در مورد گزارش‌هایی که مشخص شود در آن خلافی صورت گرفته است و فرد مرتکب تخلفاتی شده پرونده تشکیل خواهد شد و برخورد قاطع می‌شود و هیچ ملاحظه‌ای در کار نبوده و نخواهد بود.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: فساد
ارسال نظر