صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
سرپرست تیم سپیدرود رشت:

سپیدرود از حیثیت خود دفاع می‌کند/ آرزوی موفقیت برای خداداد عزیزی دارم

سرپرست تیم سپیدرود رشت گفت: در دیدار با پدیده از حیثیت تیم سپیدرود دفاع خواهیم کرد.
کد خبر : 303879

افشین ناظمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت سپیدرود رشت پیش از دیدار با پدیده مشهد گفت: بازی با تیم پدیده که از کادر فنی بسیار خوبی بهره می‌برد، به طور حتم برای تیم ما سخت است. ما هفته گذشته بازی خوبی در تبریز برابر تیم ماشین‌سازی انجام دادیم و این هفته هم برابر پدیده آماده ارائه نمایشی مقبول هستیم. نکات فنی لازم از طریق سهیل حق‌شناس، مربی تیم به بازیکنان انتقال داده شده و تلاش می‌شود تا با استفاده از نقاط ضعف و قوت پدیده نتیجۀ قابل قبولی را کسب کنیم.


وی در خصوص جدایی خداداد عزیزی و دستیاران او از تیم سپیدرود اظهار کرد: به‌هرحال خداداد عزیزی مربی خوشنامی است و زمانی هم که بازیکن تیم ملی بود، با گل‌هایی که زد باعث شادی مردم شد. من برای او و دیگر مربیانی که از سپیدرود جدا شدند، در ادامه زندگی شخصی و ورزشی‌شان آرزوی موفقیت دارم. قسمت نبود تا زمان بیشتری در کنار ما باشند.


سرپرست تیم سپیدرود در واکنش به این موضوع که تیمش این قابلیت و توانایی را دارد که در دیدار با پدیده برنده از زمین خارج شود، تصریح کرد: ظرفیت و همت لازم در میان بازیکنان ما وجود دارد تا بتوانند با اتکا به هواداران برابر پدیده برنده شوند. تیم ما در سه هفته اخیر فراز و نشیب زیادی داشته و متأسفانه یک امتیاز به دست آورده است ولی این اتفاقات نباید دلیلی بر آن باشد که پدیده بتواند سومین پیروزی این فصل خود را در رشت کسب کند. ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و آماده‌ایم تا اولین سه امتیاز را در هجدهمین دوره لیگ برتر به دست آوریم.


وی در مورد اینکه آیا شرایط مالی نامناسب تیم سپیدرود باعث نمی‌شود تا بازیکنان این تیم بی‌انگیزه به مصاف پدیده بروند، بیان کرد: شکی نیست که بازیکنان تیم از شرایط مالی راضی نیستند اما مطمئن باشید با تمام وجود برای موفقیت تیم شهر رشت می‌جنگند. بازیکنان ما آماده‌اند تا از حیثیت خود دفاع کنند. مشکل‌های مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد و ما هم اسیر آن هستیم ولی نگاه‌مان به آینده است و بازیکنان این قابلیت را دارند تا برای آنکه اعتبار ورزشی خود را حفظ کنند با تمام توان برای برتری برابر پدیده وارد زمین می‌شوند.


ناظمی تأکید کرد: مالک باشگاه به قول‌های خود به اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال استان گیلان متعهد است و حداکثر تلاش خود را می‌کند تا سپیدرود را در لیگ برتر موفق کند. قطعاً پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تیم را در راه رسیدن به اهدافی که دارند، دچار مشکل می‌کند.


وی در مورد اینکه وضعیت مسکن بازیکنان غیربومی تیم سپیدرود مشخص شده یا خیر، اظهار کرد: در حال حاضر 11 بازیکن تیم در هتل‌های پردیس، اردیبهشت و شهرداری رشت ساکن هستند. شرایط برای تهیه مسکن وجود ندارد و شاید در آینده این اتفاق رخ دهد ولی بازیکنان از حضور در هتل راضی هستند.


ناظمی در مورد اینکه برخی معتقدند سپیدرود در حال خشک شدن است و این تیم در لیگ برتر می‌ماند یا نه، تصریح کرد: باید مبارزه کنیم و مشکل‌ها را از پیش رو برداریم. مالک و مدیران، کادرفنی، بازیکنان و هواداران باید خود را مسئول بدانند تا روزهای خوشی برای تیم سپیدرود رقم بخورد. انگیزه‌های لازم برای موفقیت تیم وجود دارد و ایمان دارم که مردم شهر رشت، سپیدرود را در دل و رگ‌های خود حس می‌کنند. امیدوارم مسئولان استانی دست نوازشی بر سر تنها نماینده لیگ برتری استان گیلان بکشند تا بتوانیم امتیاز تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. ما تمام همت‌مان را خرج می‌کنیم و امیدوارم که در راه موفقیت سپیدرود دیگر افراد مسئول ما را تنها نگذارند.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر