صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

طرح مسئله جنگ با ایران برای ترساندن مردم است/ هنر رهبر انقلاب در تبدیل قدرت به اقتدار

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: گزینه نظامی علیه کشور ما کلا منتفی است؛ ولی متاسفانه عده‌ای در داخل با کمک امپریالیسم رسانه‌ای تلاش می‌کنند با مطرح کردن مسئله جنگ، ملت را بترسانند و به قول معروف دل ملت را خالی کنند.
کد خبر : 303859

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های بزرگی که حضرت امام خمینی(ره) داشت و مقام معظم رهبری دارند این است که هنر تبدیل قدرت به اقتدار را به خوبی ایفا می‌کنند.


وی افزود: بعضی‌ها قدرت دارند ولی اقتدار ندارند و برعکس؛ ولی رهبر انقلاب، تجلی اقتدار است و قدرت را به اقتدار تبدیل می‌کنند که این اقتدار از مولفه‌های بزرگ قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است.


این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: هر زمانی که مقام معظم رهبری درباره مسائل مختلف به ویژه موضوع‌های بین‌المللی و سیاسی اعلام مواضع می‌کنند، دلایل افزایش امنیت و بازدارندگی نسبت به تهدیدها به شدت افزایش می‌یابد که این نکته مهمی است. ایشان دائماً با یک آینده‌نگری ژرف، تحولات جهانی، منطقه‌ای و مسائل کشور را تعقیب می‌کنند که مبتنی بر یک مبانی بسیار دقیق و درست است و در نهایت یک تحلیل عمیق و واقع‌گرایانه را به نمایش می‌گذارند.


سروری به بخشی از بیانات رهبر انقلاب که فرمودند «تاکید می‌کنیم جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد» اشاره کرد و گفت: ایشان می‌دانند که آمریکا در حال حاضر، در وضعیتی نیست که وارد جنگی بشود که پایانش را نمی‌داند. آمریکا همیشه جنگی را شروع می‌کند که مطمئن باشد در آن پیروز است و پایان جنگ را با پیروزی خود قطعی کرده است. آمریکایی‌ها می‌دانند که کوچکترین خطای آنها بزرگترین جواب جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.


دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا قبلاً ما را در منطقه، آزمایش کرده است. در جنگ‌های نیابتی بین ایران و آمریکا در منطقه، همیشه جمهوری اسلامی پیروز بوده است، آن هم پیروزی یک گروه کوچک در برابر ارتش‌های کامل و مسلح؛ مثل پیروزی حزب‌الله لبنان و حماس در برابر رژیم صهیونیستی. یا در عراق و سوریه که آمریکایی‌ها هفت تریلیون دلار سرمایه‌گذاری کردند، می‌بینیم که به اهداف خود دست نیافتند و این جمهوری اسلامی است که پیروز میدان در عراق و سوریه است.


سروری، ایران را در برترین و آمریکا را در بدترین شرایط توصیف کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، گزینه نظامی علیه کشور ما کلاً منتفی است؛ ولی متاسفانه عده‌ای در داخل با کمک امپریالیسم رسانه‌ای تلاش می‌کنند با مطرح کردن مسئله جنگ، ملت را بترسانند و به قول معروف، دل ملت را خالی کنند.


وی تاکید کرد: تحلیل مقام معظم رهبری درباره مسائل منطقه‌ای، دارای مبانی محکم و مبتنی بر یک منطق مستحکمی است که با یک دوراندیشی بسیار منضبط، این موضوعات را مطرح کردند.


انتهای پیام/4003/4071/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر