صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ حرفه‌ای لنوو تولید شد

یکی از تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی، لپ‌تاپی با ضخامت 18/4 میلی‌متر و وزن 3/76 پوند ساخته که سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ حرفه‌ای است که این شرکت ساخته است.
کد خبر : 303781

به گزارش گروه خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، طیف لپ‌تاپ‌های Thinkpad لنوو مدت‌ها است که مورد توجه کاربرانی است که به دستگاه‌های قدرتمند نیاز دارند.


سری تینک‌پدP این شرکت با هدف حفظ کارایی با طراحی کلی ظریف‌تر ارائه شده است. در همین راستا دو دستگاه آخر این سری یعنی تینک‌پد P۱ و تینک‌پد P۷۲ با همین اهداف تولید می شوند.


هرچند مدل‌های پیشین با مشکل باتری‌های حجیم روبرو بودند اما اندازه تینک‌پد P۱ حدود ۳۵ درصد کاهش یافته است. این دستگاه با ضخامت 18/4 میلی‌متر، حدود 3/76 پوند وزن دارد و نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ کاری است که این شرکت عرضه کرده است.


لپ‌تاپ مذکور مجهز به یک نمایشگر 15/6 اینچی ۴K باوضوح تصویر بالا است. کارت‌های گرافیکی آن نیز سری Quadro P متعلق به شرکت NVIDIA است که عملکردی حرفه‌ای ارائه می کند.


همچنین هشتمین نسل از پردازشگرهای اینتل در دستگاه به کار رفته است. زیر شاسی‌های ظریف آن یک حافظه DDR۴ ۶۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره چهار ترابایت قرار دارد که دو گیگابایت کمتر از پی ۷۲ است.


از سوی دیگر لپ‌تاپ پی ۷۲ به عنوان جایگزین رایانه پی‌سی حافظه ذخیره ۶TB و حافظه DDR۴ RAM ۱۲۸ گیگابایتی دارد. به گفته لنوو، در این لپ‌تاپ 17/3 اینچی کارت‌های گرافیکی Quadro متعلق به شرکت ان‌ویدیا به کار رفته است.


انتهای پیام/4056


انتهای پیام/

برچسب ها: اینتل لپ‌تاپ لنوو
ارسال نظر