صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۲۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
معاون شهرداری منطقه 4 تهران خبر داد؛

بهره‌برداری از دهمین ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 تهران از پایان عملیات عمرانی دهمین ساختمان اسکان کارگری خبر داد و گفت: تسریع در خدمت‌رسانی و حضور به‌موقع در زمان‌های ضروری از مهمترین عوامل توسعه ساختمان‌های اسکان کارگری است.
کد خبر : 303743

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران، میکائیل علی‌پور در خصوص تعیین مکان مشخص برای استقرار کارگران اظهار کرد: عملیات عمرانی در پروژه اسکان کارگری شهید کُرد، در قالب اجرای سقف کاذب، رنگ‌آمیزی، نقاشی، اجرای کاشی و سرامیک داخل و نازک‌کاری ساختمان آماده بهره‌برداری است.


وی با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، گفت: به‌منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران عملیات احداث ساختمان اسکان کارگران به مساحت 1850 متر مربع در دستور کار قرار گرفت.


معاون فنی و عمران منطقه 4 با اشاره به اینکه ساختمان‌های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند، افزود: این ساختمان چهار طبقه با سازه سبک پیش‌ساخته برای اولین‌بار در منطقه با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هر طبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شستشوی لباس کارگران، استراحتگاه و تهویه برای 450 نفر از کارگران سطح منطقه پیش‌بینی شده است.


علی‌پور در ادامه افزود: در حال حاضر 9 ساختمان اسکان کارگری در منطقه و نواحی 9 گانه فعالیت دارند و با احداث این ساختمان تعداد آنها به عدد 10 افزایش می‌یابد.


معاون فنی و عمران منطقه 4 در پایان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی پروژه اسکان کارگری شهید کُرد از سال 93 آغاز شده است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام/4009/


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر