صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با آنا:

پرسپولیس رقبای سختی برای قهرمانی دارد/ کار سخت سرخپوشان در قطر

عضو سابق هیأت مدیره پرسپولیس گفت: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است اما رقبای سختی پیش‌ رو دارد.
کد خبر : 303318

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در اهواز و در مقابل استقلال خوزستان متوقف شد تا دو امتیاز مهم این بازی را از دست دهد. پرسپولیسی‌ها که خودشان را برای رویارویی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت.


محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد شرایط پرسپولیس در این فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: شرایطی که برای پرسپولیس در این فصل پیش آمد و این باشگاه نمی‌تواند در نیم فصل اول از بازیکنان جدیدش استفاده کند یک نکته مثبت و یک نکته منفی برای تیم به دنبال دارد. نکته مثبت این موضوع استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم است که آینده باشگاه را تامین خواهند کرد اما نکته منفی این است که هر تیمی برای موفق شدن نیاز به بازیکنان جدید دارد تا نیمکتی قوی داشته باشد و پرسپولیس در نیم فصل اول نیمکت قوی نخواهد داشت که بتوانند در نیمه دوم جریان بازی را عوض کنند.


وی در خصوص تقابل پرسپولیس با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پرسپولیس کار بسیار سختی در مقابل الدحیل دارد و بازی رفت در قطر برای برانکو و شاگردانش خیلی حساس است. پرسپولیس اگر بتواند در قطر از این تیم مساوی بگیرد قطعا کار راحتتری در تهران خواهد داشت و شکست مقابل نماینده قطر در بازی رفت می‌تواند کار پرسپولیس را سخت کند.


پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شانس قهرمانی این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: پرسپولیس در این فصل هم شانس اصلی قهرمانی است اما رقبای سختی در کنار این تیم حضور دارند. قطعا با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم فصل دوم، پرسپولیس می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.


زادمهر در مورد این موضوع که قرار بود به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس معرفی شود افزود: من مدت‌ زمان زیادی در پرسپولیس بودم و کارهای خودم را در این باشگاه انجام داد. در حال حاضر بیشتر وقتم را در مطب می‌گذرانم و باید به نسل‌های بعدی هم فرصت کار داد.


انتهای پیام/4051



انتهای پیام/

ارسال نظر