صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان خبر داد؛

مجروحیت محیط‌بان شهرستان راور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز

مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان گفت: علی خواجوی مامور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات خورند شهرستان راور مجروح شد و هنوز متخلفان شناسایی و دستگیر نشده‌اند.
کد خبر : 301911

رضا جزینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به درگیری شکارچیان غیرمجاز با یکی از محیط‌بانان استان کرمان اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش یکی از محیط‌بانان استان از فعالیت شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات خورند شهرستان راور مطلع و برای جلوگیری از فعالیت این متخلفان به منطقه اعزام شد که متاسفانه مورد تیراندازی این افراد قرار گرفته و مجروح شده است.


وی افزود: علی خواجویی محیط‌بان استان کرمان در این حادثه مورد اصابت سه گلوله جنگی قرار گرفت و از ناحیه شکم مجروح شد و با هماهنگی مدیرکل امنیتی استانداری و فرمانداری راور و زرند یک فروند بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شد.


مدیرکل محیط زیست استان کرمان در مورد شناسایی و دستگیری شکارچیان متخلف گفت: هنوز متخلفان و شکارچیان غیرمجاز شناسایی و دستگیر نشده‌اند و نیروهای انتظامی شهرستان‌های مجاور و یگان‌های تکاور و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان جهت تعقیب و دستگیری متخلفان به منطقه اعزام شدند که در صورت دستگیری اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.


جزینی‌زاده در مورد تعداد محیط‌بانان استان کرمان نیز تصریح کرد: آمار محیط‌بانان استان را باید از کارگزینی دریافت کنیم و این مساله اداری است و قابل اعلام و انتشار نیست اما به طور کلی با کمبود محیط‌بان در این استان مواجه هستیم و هر محیط‌بان در این استان ملزم است حدود سه الی چهار برابر حد مجاز را نظارت کند.


انتهای پیام/4044




انتهای پیام/

ارسال نظر