صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس:

هدف کمک به رشد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از باشگا‌ه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هدف ما کمک به رشد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است و وزارت ورزش و جوانان همکاری لازم را در این خصوص داشته است.
کد خبر : 301810

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام سید‌ صادق طباطبایی‌نژاد گفت: امروز کلیات خوبی را بررسی کردیم و الحمدلله وزیر ورزش و جوانان همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.


وی ادامه داد: در مدت 6 ماهی که از سوی مجلس شورای اسلامی برای این موضوع مقرر شده تحقیق و تفحص لازم انجام خواهد گرفت و نظر همه اعضای هیأت تحقیق و تفحص و مجلس بر این است که شفاف‌سازی خوبی در خصوص فعالیت‌های استقلال و پرسپولیس در ده سال گذشته داشته باشیم تا نقاط ضعف شناسایی و مرتفع و نقاط قوت تقویت شود تا در مجموعه روند اداره این دو باشگاه شاهد روند رو به بهبودی باشیم.


نماینده مردم اردستان در مجلس نیت اصلی این هیأت را کمک به اهداف پیش‌روی دو باشگاه پرطرفدار ایران دانست و افزود: هدف ما کمک به روند رو به رشد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است و وزارت ورزش و جوانان طبق وظیفه ای که دارد تا‌کنون همکاری لازم را در این خصوص داشته و سلطانی‌فر به عنوان مافوق این وزارتخانه از ابتدای فعالیت هیأت تحقیق و تفحص استقبال بسیار خوبی از این قضیه کردند.


وی ادامه داد: در اولین جلسه‌ای که بعد از تشکیل رسمی هیات تحقیق و تفحص برگزار شد امروز خدمت وزیر ورزش رسیدیم و قول مساعد دادند تمام آنچه را که برای تحقیق و تفخص در خصوص این دو باشگاه نیاز است در اختیار هیأت قرار دهند.


طباطبایی‌نژاد در خصوص محورهای اصلی مطرح شده در نشست مشترک امروز گفت: محورهای اصلی مطرح شده در واقع همان محورهایی است که در طرح تحقیق و تفحص رای آورده است. منابع درآمدی دو باشگاه، مصارفشان، نظام مدیریتی آنها، جریمه های دو باشگاه و علت آنها محورهای اصلی تحقیق ما هستند که هرکدام زیرمجموعه‌های زیادی دارد و باید گزارش آن با ریز موضوعات توسط هیأت تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.


وی زمان تحقیق و تفحص در این خصوص را طبق آیین نامه مجلس 6 ماه بعد از اعطای حکم توسط به اعضای هیأت عنوان کرد و ادامه داد: از بیست و دوم تیر‌ماه رسما حکم را از رئیس مجلس دریافت کردیم و از این تاریخ 6 ماه برای ارائه گزارش‌نهایی فرصت داریم ولی طبق آیین‌نامه اگر نیاز شد می‌توانیم 6 ماه دیگر هم این زمان را تمدید کنیم.


رئیس هیأت تحقیق و تفحص از باشگا‌ه‌های استقلال و پرسپولیس در خصوص اعلام عمومی نتیجه این تفحص گفت: الزام هیأت تحقیق این است که تحقیق و تفحص را به صورت شفاف و واقعی استخراج و تقدیم مجلس کند. نتیجه کار چه موارد قضایی چه موارد توبیخی و تشویقی و چه سایر موارد هر چه باشد در صورت لزوم از سوی مجلس اعلام می‌شود. آنچه مهم است این است که هیأت مورد اعتماد مجلس است و گزارش خود را شفاف ارائه می‌کند.


طباطبایی‌نژاد در خصوص سایر واحدهای درگیر در این تحقیق و تفحص تصریح کرد: حوزه این تحقیق و تفحص منحصر به وزارت ورزش و جوانان نیست تمام آحاد ملت اگر سوالی دارند می‌توانند آن را از هیأت مطرح کنند. طبیعی است که تمرکز کار روی این دو باشگاه است و اینجا استقرار پیدا می‌کنند ولی حوزه سوالات هم گسترده تر از پنج موردی است که مطرح شد. از همه مردم دعوت می‌کنیم اگر اطلاعاتی دارند که به هیأت کمک می‌کند در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم وظیفه خود را کامل انجام دهیم.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر