صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۳۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
کرباسیان:

لیست دریافت‌کنندگان ارز دولتی به گمرک ارسال شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: لیست دریافت‌کنندگان ارز 4200 تومانی در اختیار گمرک قرار گرفت.
کد خبر : 301260

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا از شادا، مسعود کرباسیان طی یادداشتی ضمن اشاره به لیستی که توسط بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته است، درباره وظیفه دولت پیرامون حفظ منابع ارزی کشور و منافع عموم مردم، اظهار کرد: متأسفم که ذهن جامعه طی چند هفته گذشته به دلیل سودجویی و رانت‌خواهی عده‌ای خاص بهم ریخته و نظم بازارها نیز تحت تأثیر قرار گرفته است و همین گروه بدون توجه به منافع ملی، آینده توسعه کشور را به مخاطره انداخته‌اند.
وی افزود: در وزارت امور اقتصادی و دارایی تمام ابزارهای نظارتی و اجرایی خود مانند سازمان امور مالیاتی، گمرک و سازمان حسابرسی را به کار گرفته‌ایم که حق مردم به آنها باز گردد و اخلال‌گران نظام اقتصادی و ارزی هم هزینه رفتارهایشان را بدهند.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه لیست تمامی افراد دریافت‌کننده ارز 4200 تومانی از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته ‌است، اعلام کرد: این لیست را به سرعت در اختیار گمرک جمهوری اسلامی قرار دادیم تا به صورت دقیق مشخص کنند که چه افراد و شرکت‌هایی ارز دریافت کرده و کالا وارد نکرده‌اند.
کرباسیان با تأکید بر اینکه با این گروه، بر اساس قانون و به عنوان اخلال‌گران نظام ارزی برخورد جدی صورت خواهد گرفت، یادآور شد: همچنین سازمان امور مالیاتی هم در حال پیگیری موضوع است.
وزیر اقتصاد با تأکید بر اینکه، گزارش نهایی با نهایت شفافیت در اختیار مردم و نهادهای مسئول قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: نباید در مبارزه با فساد، عقب نشست و ما هم در وزارت اقتصاد در هر سطحی با فساد برخورد خواهیم کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر