صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
دروازه‌بان تیم پیکان:

پیکان تیم باشخصیتی است/ مقابل سپاهان از پیش باخته نیستیم

دروازه‌بان تیم پیکان گفت: هیچ عاملی نمی‌تواند دلیل پیروزی سپاهان برابر ما باشد و از پیش بازنده نیستیم.
کد خبر : 301050

وحید شیخ‌ویسی درگفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه از معدود گلرهایی است که در دو هفته اول لیگ دروازه‌اش باز نشده و موفق به کلین‌شیت گشته، گفت: اینکه یک تیم گل می‌زند تمامی اعضای تیم در آن موثر هستند و وقتی هم که تیم گل نمی‌خورد باز هم تمامی بازیکنان در آن تاثیر دارند. من وظیفه‌ام بوده که از دروازه تیم حراست کنم ولی سایر بازیکنان به خصوص مدافعان و هافبک‌های تیم به من کمک کردند تا رقبا موفق به باز کردن دروازه ما نشوند.


وی ادامه داد: پیکان در دو بازی اول مقابل تیم‌های بزرگ استقلال و سایپا قرار گرفت و موفق شد 4 امتیاز بگیرد. البته که 28 بازی باقی مانده است و حداکثر 5 بازی هم در جام حذفی داریم. همه سعی و تلاش ما بر این است که روند خوبی که در آن قرار گرفته‌ایم را حفظ کنیم اما نباید فراموش کنیم که تمامی رقبا زحمت می‌کشند و با کوشش فراوان به دنبال رسیدن به نتیجه هستند. ما برای آنکه نتایج قابل قبولی بگیریم نیاز به عملکردی عالی در تمامی دیدارها داریم.


دروازه‌بان تیم پیکان خاطرنشان کرد: ما با قرعه دشواری در این فصل مواجه شدیم. در 3 بازی نخست با تیم‌های مدعی لیگ بازی داشتیم و داریم. خوشبختانه با امتیازهایی که گرفتیم شخصیت بالای تیم را نشان دادیم و این هفته هم برابر سپاهان تلاش خواهیم کرد تا نتیجه قابل قبولی بگیریم. پیکان در دو فصل گذشته در رده ششم جدول قرار گرفته و با توجه به اینکه این فصل شروع بهتری در مقایسه با فصول قبل داشتیم، تلاش خواهیم کرد تا جایگاهی بهتر از ششمی را کسب کنیم.


وی در مورد پیروزی پر گل سپاهان در خانه سپیدرود و اینکه پیکان می‌تواند در ورزشگاه نقش جهان از این حریف امتیاز بگیرد،‌ اظهار کرد: هیچ بازی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. سپاهان سرمربی خوبی دارد و از بازیکنان توانمندی بهره می‌برد. ضمن اینکه از حمایت هوادارانش برخوردار است. البته تمامی این عوامل دلیل نمی‌شوند که ما نتوانیم برابر سپاهان امتیاز بگیریم و از پیش بازنده باشیم. کادرفنی تیم ما برای هر بازی استراتژی مشخصی دارد و قطعا کسب امتیاز در دیدار این هفته می‌تواند روحیه پیکان را برای ادامه فصل بالاتر ببرد.


شیخ‌ویسی در مورد اینکه پیکان در این فصل توانایی آن را دارد تا در میان سه تیم برتر لیگ قرار بگیرد یا خیر، تاکید کرد: شخصیت تیم پیکان بالا رفته و این تیم دیگر مثل گذشته آسانسوری عمل نمی‌کند. مدیران و مربیان ما قابلیت تیم را بالا برده‌اند و خوشبختانه همه چیز در آرامش و به بهترین نحو در حال انجام است. تیم پیکان جزو 3 تیم جوان لیگ است که بازیکنان آن میل زیادی به شناخته شدن در سطح اول فوتبال ایران را دارند و با توجه به آنکه برنامه‌های تیم کاملا حساب شده جلو می‌رود، در آینده بازیکنان نامدارتری از تیم پیکان به بالاترین سطح فوتبال ایران معرفی می‌شوند.


دروازه‌بان تیم پیکان تصریح کرد: تیم پیکان نظام مشخصی دارد و کاملا می‌داند در هر مسابقه با چه هدفی بازی می‌کند. نیاز داریم تمرکزمان در هر مسابقه را حفظ کنیم تا در پایان فصل بتوانیم سهمیه آسیا را به دست آوریم. این قابلیت در تیم ما وجود دارد ولی برای رسیدن به آن نیاز به همتی عالی داریم که امیدوارم همچون دو هفته اخیر تا روز پایانی آن را حفظ کنیم.


شیخ‌ویسی در خصوص اینکه با گذشت دو هفته از لیگ برتر می‌توان گفت رقابت‌های این فصل کیفیت بالاتری نسبت به فصل گذشته دارد یا نه، بیان کرد: به نظرم باید پنج هفته از بازی‌ها بگذرد تا بتوان در خصوص کیفیت رقابت‌ها صحبت کرد. البته با توجه به برگزاری جام جهانی می‌توان از حالا گفت که انگیزه‌ها برای درخشش میان بازیکنان بیشتر شده است چرا که جام ملت‌ها را پیش رو داریم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر