صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به آنا خبر داد؛

کی‌روش برای ادامه همکاری با تاج توافق کرد

درحالی که رسانه‌های الجزایری از توافق کی‌روش با فدراسیون این کشور خبر دادند اما عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد.
کد خبر : 300399

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از عملکرد خوب کادر فنی تیم ملی فوتبال در جام جهانی، همه مردم کشور خواهان تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش بودند.


رئیس فدراسیون فوتبال هم وقتی برای تماشای بازی فینال جام جهانی عازم روسیه شد با سرمربی تیم ملی برای ادامه همکاری مذاکره کرد.


تاج در بازگشت از روسیه اعلام کرد که با کی‌روش به توافق کرد و قرار است وی تا پایان جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی فوتبال باقی بماند.


بعد از صحبت‌های تاج اهالی ورزش هم از از تمدید قراداد کی‌روش خیالشان راحت شد و همه انتظار داشتند که این مربی را در جام ملت‌های آسیا روی نیمکت تیم ملی ببینند.


اما امروز خبری منتشر شد که کمی عجیب به نظر می‌رسید. رسانه‌های آفریقایی مدعی شدند که کی‌روش با مسئولان فدراسیون الجزایر به توافق رسیده و به احتمال فراوان هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت و حتی مبلغ دستمزد کی‌روش را هم اعلام کردند. سایت «الخضره» مراکش در این مورد نوشت: «کارلوس کی‌روش با دستمزد ماهیانه ۱۰۰ هزار یورو سرمربی تیم ملی الجزایر شد.»


عبدالکاظم طالقانی عضو هیأت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در مورد مذاکره کی‌روش با فدراسیون فوتبال الجزایر گفت: «من این خبر را از طریق رسانه‌ها فهمیدم اما تا جایی که اطلاع دارم آقای تاج که مسئول مذاکره با کی‌روش است با این مربی صحبت کرد و توافقات لازم برای ادامه همکاری حاصل شد و از نظر فدراسیون کی‌روش سرمربی تیم ملی است.»


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر