صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی:

شعار یک ایران یک صدا برگرفته از شعور ملت ایران است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در آخرین نشست ستاد بازی‌ها، شعار یک ایران و یک صدا را که برگرفته از شعور یک ملت است انتخاب کردیم.
کد خبر : 300259

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران در جریان مراسم بدرقه کاروان ایران اظهار کرد: در روزهایی که دشمنان این ملت مردم را تهدید می‌کنند، ورزش و ورزشکاران ما پیام‌آور صلح و دوستی هستند. پیروزی در کسب مدال نیست بلکه برای مردمی است که تمام توان خود را در خدمت کشور قرار دادند. نسل جوانی که امروز به بازی‌های آسیایی می‌روند نماد غیرت و غرور هستند. ما ورزشکاران را صرفا با نگاه ابزاری و نتیجه‌گرایی نمی‌بینیم زیرا آنها سرمایه‌هایی هستند که برای همیشه در یاد خواهند ماند.


وی افزود: جام جهانی و نتایج تیم ملی فوتبال نشان داد پیروزی تنها در میدان مسابقه رقم نمی‌خورد، بلکه حاصل تلاشی است که مردم قدر آن را می‌دانند. امروز دوران قدرت نرم است و ورزشکاران و جوانان ما قدرت این ملت هستند که در عرصه آسیایی و جهانی می‌درخشند.


رئیس کمیته ملی المپیک درباره انتخاب شعار کاروان ایران یاداور شد: در آخرین نشست ستاد بازی‌ها، شعار یک ایران و یک صدا را برگزیدیم که برگرفته از شعور یک ملت است. صدای واحد وحدتآفرین است و می‌تواند امیدآفرین باشد. صدای واحد اشاره به زبان مشترک ملت دارد. صدای واحد رساتر از صداهای متفاوت است. صدای واحد تجلی انجسام و همدلی و همیاری یک ملت است. از این منظر ما این شعار را برگزیدیم. امیدواریم بتوانیم موففیت‌های بزرگی کسب کنیم. از همه اهالی رسانه و قهرمانان و ورزشکاران و خصوصا بانوان قهرمانمان که خوب درخشیدند و از وزیر سخت کوش و دلسوز و همکارانم در هیات اجرایی و کمیته ملی المپیک و در نهایت از دولت محترم که در شرایط سخت اقتصادی کمک کردند تشکر می‌کنیم.


صالحی امیری در پایان گفت: شما ورزشکاران پیروزید. ما از شما انتظار داریم کام ملت را شیرین کنید اما هر نتیجه‌ای رقم بخورد شما پیروزید.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر