صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
معاون ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت:

میانگین تاخیر پرواز زائران حج حدود ۱۵ دقیقه بوده است

معاون ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت گفت: زائران تاکنون با ۸۵ پرواز وارد مدینه شده‌اند و میانگین تاخیر پروازها حدود ۱۵ دقیقه بوده است.
کد خبر : 299890

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، جواد شاد اعلام کرد: حدود 9 هزار زائر در ۱۳ هتل مدینه مستقر هستند و حدود 12 هزار نفر نیز تا امروز شهر پیامبر را ترک کرده و به مکه مشرف شده‌‌اند.


وی با بیان اینکه ۲۳ هتل برای زائران مدینه بعد در نظر آماده و تجهیز شده است، افزود: در مقایسه با حج ۹۶ وضعیت اسکان زائران در حج امسال بهتر شده و هتل‌ها بیشتر نزدیک حرم نبوی است تا زائران برای رفتن به زیارت دچار زحمت نشوند.


وی درباره وضعیت تغذیه حجاج نیز یادآور شد: وضعیت پذیرایی از زائران مطلوب‌تر از پارسال است و مواد اولیه وعده‌های صبحانه ناهار و شام از بهترین مواد تهیه می‌شود.


شاد درباره نحوه پخت و توزیع غذا بین زائران اظهار کرد: دو وعده ناهار و شام بدست آشپزهای خبره ایرانی در آشپزخانه مرکزی مدینه طبخ و در اسرع وقت در هتل‌ها توزیع می‌شود.


معاون ستاد مدینه در ادامه درباره وضعیت پروازها به شهر پیامبر گفت: زائران تاکنون با ۸۵ پرواز وارد مدینه شده‌اند و میانگین تاخیر پروازها حدود ۱۵ دقیقه بوده است.


شاد در ادامه به خدمات پزشکی در مدینه اشاره کرد و گفت: چهار درمانگاه بصورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران است و تاکنون مورد خاصی درباره روند درمانی حجاج گزارش نشده است.


انتهای پیام/4009/4044


انتهای پیام/

برچسب ها: حج خدمات پزشکی
ارسال نظر