صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
مدافع استقلال خوزستان:

مراقب هنر بازی‌خوانی گل‌محمدی هستیم

مدافع استقلال خوزستان گفت: یحیی گل‌محمدی تبحر خاصی در بازی‌خوانی دارد و باید مراقب این هنر او باشیم تا این هفته بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
کد خبر : 299465

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه استقلال خوزستان برخلاف انتظارات در هفته اول لیگ برتر توانست با امتیاز به خانه بازگردد، گفت: تیم ما با توجه به اینکه کمی دیر مراحل آماده‌سازی‌اش را شروع کرد ولی توانست به سرعت خود را آماده بازی‌ها کند و به رغم اینکه نیاز داشت تا به هماهنگی برسد اما در بازی اول سرافراز زمین را ترک کرد که در ادامه راه یک امتیازی که گرفتیم خیلی به ما کمک حواهد کرد.


وی ادامه داد: ما برابر ماشین‌سازی اگر از موقعیت‌هایی که در نیمه دوم داشتیم بهتر استفاده می‌کردیم، برنده از زمین خارج می‌شدیم. به طور کلی کسب امتیاز در هفته اول نشان از شخصیت تیم‌مان دارد و این امید را به بازیکنان داد که با امیدواری بیشتری راهشان را ادامه دهند تا بتوانیم در ادامه فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیریم که در حد نام و اعتبار استقلال خوزستان است.


مدافع استقلال خوزستان در مورد اینکه تیمش این هفته میزبان پدیده خراسان است، اظهار کرد: تیم‌هایی که هدایت آن برعهده یحیی گل‌محمدی بوده به غیر از تراکتورسازی که مشکلات جذب بازیکن داشت، همگی موفق بودند. گل‌محمدی تبحر خاصر در بازی‌خوانی دارد و به خوبی شاگردانش را آماده مسابقه با حریفان می‌کند. باید مراقب این هنر گل‌محمدی باشیم. بدون شک بازی سختی پیش رو داریم اما نباید فراموش کنیم که استقلال خوزستان در این بازی میزبان است و از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌برد که باعث خواهد شد تا تیم پدیده را تحت‌فشار قرار دهیم و در بازی خانگی که داریم دست‌پر زمین را ترک کنیم.


وی در واکنش به این موضوع که او زمانی در نفت‌تهران شاگرد یحیی گل‌محمدی بوده و می‌‌تواند به داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان کمک فکری کند، تصریح کرد: کادرفنی تیم ما کاربلد است و نیازی به تجربیات من ندارد. هر بازی با دقت آنالیز می‌شود و مربیان تیم به خوبی نقاط ضعف و قوت پدیده را شناسایی می‌کنند. اگر کمک فکری و نقطه‌نظری از من خواسته شود حتما در اختیار مربیان تیم خواهم گذاشت تا بتوانیم در دیدار این هفته نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم.


حمدی‌نژاد درباره اینکه چه شد که این فصل به استقلال خوزستان آمد، بیان کرد: پیشنهادی به من شد که به دنبال جلساتی با داریوش یزدی سرمربی تیم و مدیران باشگاه داشتم. در این جلسات به این نتیجه رسیدم که استقلال خوزستان اهداف مشخصی دارد و می‌خواهد در این فصل جزو تیم‌های موفق باشد. تیم از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان می‌توانند با هدایت خوب کادرفنی فصل درخشانی را سپری کنند.


مدافع استقلال خوزستان در مورد اینکه تیمش در فصول اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه بوده و نگران این موضوع نیست که در این فصل برای دریافت مبالغ قراردادش با مشکل مواجه نشود، تصریح کرد: همه تیم‌های لیگ برتر ما با مشکلات مالی مواجه هستند و این موضوع تنها مختص استقلال خوزسنان نیست. خوشبختانه در سیاست‌های باشگاه افق‌های روشنی دیده می‌شود و قرار گرفتن زیرنظر بانک ملی خیال ما را آسوده کرده که در ادامه فصل دغدغه مالی نخواهیم داشت و بازیکنان با تمرکز روی بازی‌ها به دنبال کسب نتایج درخشان هستند.


حمدی‌نژاد در خصوص اینکه تا اینجای فصل پولی از باشگاه استقلال خوزستان دریافت کرده یا نه،‌ تاکید کرد: نه تنها من بلکه هیچ کدام از بازیکنان پولی نگرفته‌اند. با این وجود بچه‌ها با تمام وجود در خدمت تیم بودند و در هفته نخست با امتیاز زمین را ترک کردند. باید قدر بازیکنان تیم را دانست تا آنها در ادامه فصل بتوانند استقلال خوزستان را در میان تیم‌های بالای جدول قرار دهند.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر