صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۴۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
گل‌محمدی:

داور باید علیپور را اخراج می‌کرد/ حق‌مان باخت نبود

سرمربی تیم پدیده گفت: مقابل پرسپولیس تمرکز نداشتیم اما حق ما باخت نبود.
کد خبر : 298894

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در این بازی شروع خوبی نداشتیم. قبل از بازی گفتم چند بازیکن ما نمی‌توانند بازی کنند. این مسئله به ضرر تیم ما شد. به خاطر نداشتین تمرکز دچار مشکل شدیم اما از بحث فنی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و حق ما باخت نبود.


وی ادامه داد: به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم اما حق ما باخت نبود. بازی به نحو خوبی برگزار شد اما بچه های ما امروز زحمت زیادی کشیدند اما نتوانستیم ثمره آن را ببینیم. من از بچه هایم راضی هستم. با همه مشکلاتی که بود قبل از آغاز بازی اما خوب بازی کردیم. 3 نفر بیشتر روی نیمکت نداشتیم و حتی گلر ذخیره نداشتیم و دست ما امروز خیلی خالی بود.


گل محمدی افزود: اگر شرایط ما خوب بود حتی می‌توانستیم برنده باشیم چون زحمت زیادی کشیدیم. امیدوارم دیگر چنن اتفاقاتی رخ ندهد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر بازی کنیم.


وی افزود: این مشکلات دست من نبود بلکه از قبل این مشکلات وجود داشت. صبح با مهدی تاج صحبت کردیم اما دقیقه 90 اعلام کردند که سازمان لیگ اجازه بازی به بازیکنان ما نمی‌دهد و دستور تاج عملی نشد.


سرمربی پدیده درباره خالی بودن نیمکت تیمش گفت: به نظر من پدیده تیم با تشکیلاتی است. من از روی اجبار به اینجا نیامدم و از تیم شناخت داشتم که کار را آغاز کردیم. درست است مشکلات زیادی از قبل بوده اما دلیل نمی‌شود از بزرگی پدیده کم شود. شک نکنید شرایط بهتر خواهد شد و مشکلات حل می‌شود. به کار خودم و مجموعه پدیده اعتماد دارم. باید کار کنیم اما مسئولان استان خراسان باید از تیم حمایت کنند. ما باید نماینده شایسته‌ای برای شرق کشور باشیم.


وی افزود: قضاوت داور بازی خوبی بود اما روی صحنه ابتدای بازی که علیپور کارت زرد گرفت باید به صورت مستقیم اخراج می‌شد.


گل محمدی درباره سرباز بودن جلالی‌راد افزود: من از این موضوع خبر ندارم. فهمیدم که در دقیقه ۹۰ او را در اختیار ندارم. در جریان قرار گرفتم که باید درباره گلر جایگزین تصمیم‌گیری کنم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر