صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۲۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
جواد نکونام:

ذوب‌آهن نایب قهرمان لیگ برتر است/ اجحاف در حق نساجی مازندران

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: بازی سختی داریم و می‌دانیم ذوب‌آهن نایب قهرمان لیگ برتر است.
کد خبر : 298621

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که یک بار دیگر در ورزشگاه وطنی در خدمت دوستان هستم، امیدوارم در بازی فردا شرایط به شکلی پیش برود که کار خوب جلو برود. ما با ذوب‌آهنی بازی داریم که نسبت به سال قبل کمترین تغییرات را داشته است. این تیم همیشه جزو مدعیان بوده و با بودجه‌ای که در اختیار دارند همواره مدعی هستند.


وی افزود: کلا مبارزه نابرابری در کل لیگ داریم به خصوص در نیم فصل اول چون شرایط یارگیری برای ما سخت بوده است. ذوب‌آهن تیم خوبی داشته و 20 بازیکن سرحال لیگ برتر فوق‌العاده دارد که آماده لیگ هستند.


سرمربی تیم نساجی مازندران تأکید کرد: شما تصور کنید یک تیم لیگ برتر این همه بازیکن آماده داشته و در فصل نقل و انتقالات چند ستاره هم اضافه کرد و حالا باید با تیمی بازی کند که فصل قبل در لیگ یک بوده و فقط توانسته شش الی هفت بازیکن لیگ برتری جذب کند.


وی افزود: این اجحاف است و من با مسئولان سازمان لیگ و کسانی که در آنجا مسئولیت دارند صحبت کردم و امیدوار هستم شرایط تغییر کند. این خواسته من برای پیشرفت فوتبال کشور است نه برای شخص نکونام، چون تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند با این شرایط همان سال به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کنند و اگر قانون تغییر کند این شانس برای آنها وجود دارد که آسانسوری نباشند.


نکونام گفت: ما فردا بازی سختی داریم و می‌دانیم ذوب‌آهن نایب قهرمان لیگ برتر است و مربی خوبی هم در اختیار دارد که دوست صمیمی من است و امیدارم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را شاهد باشیم.


سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه چندین بار تأکید کرد بازی در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شود و حالا تقریباً این استادیوم آماده برگزاری بازی است، گفت: روی صحبت من با مسئولین استان، مسئولان و مردم است. آیا بعد از 24 سال واقعاً نباید استادیوم شهید وطنی را تجهیز کنند، آیا شرایط به شکلی بود که تجهیز این ورزشگاه این همه زمان ببرد؟ از آخرین روزی که تکلیف صعود تیم ما مشخص شده تا امروز که به اینجا رسیدیم زمان زیادی گذشته ولی کار به شکلی پیش رفته که در چهار روز آخر باید بگوییم بدویم که اینجا را درست کنیم و جای دیگر را تمیز کنیم.


وی افزود: کار نباید اصلاً به اینجا می‌کشید من به خاطر مردم گفتم که بازی در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شود چرا؟ چون نساجی اسمش نساجی قائمشهر است. چون مردم انرژی می‌دهند و از تیم ما حمایت می‌کنند به نظرم کسانی که مسئولیت دارند حتماً باید زودتر از اینها اقدام می‌کردند. هنوز هم یکسری ایرادات وجود دارد و همین حالا که با مسئولان بازی صحبت می‌کردم آنها می‌گفتند اگر شرایط تا روزی برگزاری بازی مهیا نشود مجوز بازی صادر نخواهد شد. امیدوارم این قدم بزرگ برای تجهیز ورزشگاه انجام شود تا هم مردم و هم ما بتوانیم از امکانات ورزشگاه وطنی استفاده کنیم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر