صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

تقویت محتوای فضای مجازی با بهبود برنامه‌های تلویزیونی کودک و نوجوان

یک سازمان مردم‌نهاد با امضای تفاهم نامه‌ای با زیست بوم مجازی درسا، همکاری مشترک در سه حوزه علمی-پژوهشی، آموزشی و رسانه‌ای را با هدف بروزرسانی و تقویت محتوایی رسانه‌ای حوزه فضای مجازی کودک و نوجوان آغاز کرد.
کد خبر : 298546

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کانون مردم نهاد مسیر رسانه با توجه به سیاست‌های کلان کشور در حوزه فضای مجازی مبنی بر توسعه فضای مجازی سالم، ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی و ظرفیت سازی در امور آموزشی-مذهبی تفاهم نامه‌ای با زیست بوم مجازی درسا، به امضاء رساند.


هم افزایی اهداف بلندمدت مشترک میان خانواده درسا و مسیر رسانه با سه طیف همکاری علمی-پژوهشی، آموزشی و رسانه‌ای کلید خورد و قرار بر این شد تا مجموعه درسا برای تولید محتوای رسانه‌ای و محتوای برنامه‌های تلویزیونی خود مانند محله گل و بلبل از نقطه نظرات و تجارب انجمن مسیر رسانه استفاده کند.


همچنین طبق این تفاهم نامه، کانون مردم نهاد مسیر رسانه ملزم به برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک حضوری و مجازی شده و می‌تواند پیرو آنها، ضمن تولید مقالات علمی و پشتیبانی محتوایی، تقویت سامانه مشاوره درسا را هم مد نظر قرار دهد.


بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین بر این باور هستند که اجرای توافقات مبتنی بر علاقه، تخصص، منابع مالی، امکانات زیرساختی و مجوزهای مرتبط با موضوع تامین محتوای رسانه‌ای برنامه‌های تلویزیونی را مدنظر قرار دهند.


انتهای پیام/4009


انتهای پیام/

ارسال نظر