صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 9

برد تیم کرمانشاه برابر مازندران در افتتاحیه مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

دیدار افتتاحیه مسابقات سراسری والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با برد شیرین تیم کرمانشاه بر مازندران برگزار شد.
کد خبر : 29827

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عصر امروز از ساعت 15 با حضور پرشور ده‌ها نفر از علاقه‌مندان به ورزش پر هیجان والیبال، دیدار افتتاحیه مسابقات والیبال دانشجویان سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی بین دو تیم قدرتمند کرمانشاه با لباس آبی و مازنداران با لباس سفید در سالن المهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.


در گیم نخست تیم کرمانشاه با قدرت هرچه تمام‌تر تیم مازندران را با نتیجه 27 بر21 در هم کوبید. در گیم دوم این مازندرانی‌ها بودند که توانستند 25 بر21 تیم قدرتمند کرمانشاه را به زانو درآورند و در نهایت تیم کرمانشاه توانست با برد 25 بر 11 در گیم سوم، با نتیجه 2 بر یک بر تیم مازندران غلبه کند و اولین مسابقه این دوره از رقابت‌ها را به نام تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ثبت کند.


مهندس مرتضی ابراهیم زاده مدیر تربیت‌بدنی واحد فیروزکوه سطح این دوره از مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: ازنظر کیفی بازیکنان شرکت کننده در مسابقات در سطح بالایی قرار دارند و این بر هیجان مسابقات افزوده است.


به گزارش خبرنگار آنا، از ساعت 18 امروز چهارم مرداد و پس ازبرگزاری دو دیدار از مسابقات سراسری والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم افتتاحیه این دور از مسابقات با حضور دکتر علی اصغر رستمی سرپرست واحد فیروزکوه، معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان و تیم‌های شرکت کننده در سالن حضرت ولیعصر (عج) واحد فیروزکوه برگزار شد.


این مراسم با رژه تیم های شرکت کننده آغاز و سپس با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ادامه یافت. سپس حجت الاسلام رستمی سرپرست واحد فیروزکوه در پشت تریبون قرار گرفت و با خیر مقدم به حاضران گفت: بسیار موجب خوشحالی است که امروز به برکت این دانشگاه مردمی شاهد شکوفایی استعداد های جوان در عرصه ورزش هستیم و این چیزی نیست جز تحقق وعده الهی یعنی برکت به تلاش و کوشش خالصانه شما مسئولان و دانشجویان عزیز که امروز در مجموعه دانشگاه آزاداسلامی تلاش می کنید. البته تندرستی و ورزش در کنار علم و دانش دو بالی است که انسان را متعالی می کند.



وی از مسئولان ورزشی دانشگاه و میهمانان و مسئولان شهرستانی حاضر در سالن تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه این مراسم نیز از طرف سرپرست واحد فیروزکوه شاخه های گل به رسم میهمان نوازی به سرپرستان هریک از تیم های حاضر اهدا شد.


گفتنی است 8 تیم برتر دانشگاهی در لیگ دسته اول به مدت 4 روز با هم به رقابت خواهند پرداخت . این 8 تیم عبارتند از: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، کرمانشاه، تهران، بوشهر، مازندران و مرکزی.


انتهای پیام/

ارسال نظر