صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد؛

برپایی گذر مهارت در سطح مناطق تهران

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اجرای بیش از 10 برنامه به مناسبت هفته کارآفرینی، با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران، خبرداد.
کد خبر : 297663

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، اکبر نعمتی هدف از اجرای این برنامه‌ها را افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی عنوان کرد و گفت: بهره‌‏گیری از ظرفیت و قابلیت‌های بوستان‌ها، سرای محلات، فضای تبلیغاتی و مراکز خدمات اجتماعی ضروری به نظر می‌رسد.


نعمتی ضمن تشریح ویژه برنامه‌های هفته کارآفرینی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه با امضاء شهردار تهران و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تور بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر تهران و برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع نقش مهارت در توسعه کسب و کار و کارآفرینی در سطح مناطق 22 گانه از جمله برنامه‌های در دست اقدام این سازمان برای هفته کارآفرینی است.


وی از برپایی نمایشگاه (مشاوره شغلی - مهارت آموزی) در بوستان لاله منطقه 6 خبر داد و تصریح کرد: در تلاشیم که در بیش از 30 غرفه خدمات و دستاوردهای حوزه مهارت آموزی و مشا‌غل نوین ارائه دهیم.


سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران همچنین برپایی گذر مهارت در سطح مناطق را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه آشنایی شهروندان با مهارت‌های فنی است که از طریق حضور در یک دوره کوتاه مدت 2 ساعته و آشنایی با مباحث،گواهی حضور با تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شهرداری تهران به آنان اعطاء خواهد شد.


برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارت افزایی ویژه صاحبان کسب و کارها، اکران پیام‌های فرهنگی و آموزشی و آماده سازی دهکده مهارت در منطقه 16 از دیگر اقدامات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در هفته کارآفرینی است.


گفتنی است ۳۱ تیر ماه تا ۶ مرداد به عنوان هفته مهارت انتخاب و ششم مرداد‌ روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام‌گذاری شده است و شهرداری برنامه‌های مختلفی را با همکاری فنی و حرفه‌ای در این حوزه برگزار می‌کند.


انتهای پیام/4039


انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه 6 مهارت
ارسال نظر