کاهش مراجعان حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا با بهکارگیری فناوریهای نوین
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ بهرام نوروزی اظهار کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و ماموریتی که به عهده دارد یکی از مجموعههای ناجاست که ارتباط بسیار گستردهای با جامعه دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانوادههای آنان در ارتباط است.
وی بیان کرد: در سالهای اخیر خدمات دهی به مشمولان، همسو با فناوریهای نوین بوده، این اقدامات کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را نسبت به سالهای گذشته در پی داشته است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: با ایجاد زیر ساختهای لازم، تاکنون ثبت 26 مورد از امور وظیفه عمومی در سراسر کشور به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) واگذار شده که با انجام این امر، ارائه خدمات به مشمولان در کوتاه ترین زمان صورت میگیرد.
نوروزی با بیان این مطلب که آمار مراجعه مشمولان به سازمان وظیفه عمومی به نسبت سالهای گذشته، روزانه به کمتر از 500 نفر رسیده است، افزود: راه اندازی سامانه ثبت اینترنتی خروج از کشور، تاثیر بسزایی در کاهش سفرهای بین شهری، صرف جویی در وقت و هزینه داشته است.
وی اشاره کرد با فعال سازی بخش خدمات مشاوره پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و همچنین سامانه تلفن گویا به شماره 096480 توانستهایم مشاوره قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی را به صورت غیر حضوری ارائه دهیم.
این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین بخش خدمات الکترونیک این پایگاه و سامانه پیامک سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره 110206010، امکان استعلام آخرین وضعیت خدمتی را برای مشمولان ایجاد کرده است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/