صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

فراخوان پذیرش دستیاری مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت‌های دندانی

فراخوان پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت‌های دندانی دانشکده دندانپزشکی تابعه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 296338

به گزارش خبرنگار آنا، متن فراخوان به شرح زیر است: به اطلاع متقاضیان واجد شرایط می‌رساند دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد برای پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت‌های دندانی در سال 1397 آزمون برگزار کند.


هدف از برگزاری این دوره افزایش مهارت‌های عملی و دانش نظری متخصصین دندانپزشکی در رشته ایمپلنت‌های دندانی و در راستای ارتقا و بهبود کیفیت خدمات درمانی و نیز دستیابی به آخرین یافته‌های علمی در این زمینه است.


متقاضیان واجد شرایط با داشتن دانشنامه تخصصی در رشته پریودنتولوژی و یا پروتزهای دندانی به شرط قبولی در آزمون ورودی می‌توانند دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) را بگذارنند.


ثبت نام: از تاریخ اول تا پانزده شهریور سال جاری در محل دانشگاه آزاد اسلامی- دبیرخانه تخصصی واحد دندانپزشکی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 22763453 تماس حاصل کنند.



- تاریخ آزمون کتبی: دوشنبه 26 شهریور 1397 و تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان و شروع دوره آموزشی متعاقباً اعلام می‌شود. ظرفیت پذیرش یک نفر در رشته پریو ایمپلنت و یک نفر در رشته پرستو ایمپلنت است.


طول این دوره حداقل 12 ماه و حداکثر 18 ماه بوده و اولویت قبولی در شرایط یکسان با اعضای هیات علمی دانشکده های دندانپزشکی کشور و شروع دوره منوط به پرداخت شهریه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر