صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه فرهنگیان:

نظام آموزشی باید براساس دانش روز حرکت کند

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان امسال 9 هزار و 500 نو معلم را تحویل آموزش و پرورش خواهد داد، گفت: نظام آموزشی کشور باید بر اساس دانش روز حرکت کند.
کد خبر : 296286

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست بین‌المللی آشنایی با تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به تاریخچه تربیت معلم در ایران و پیشتازی جهان اسلام در تولید و صدور علم گفت: ایران در قبل از اسلام و میلاد مسیح نیز مدرسه ومکتب‌خانه داشته است.


حسین خنیفر در نشست بین‌المللی آشنایی با تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به یکصد سالگی تربیت معلم در ایران، اظهار کرد: رسالت دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلمانی در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا باید معلمان آموزش‌هایی ویژه داشته باشند.


وی با تاکید بر اهمیت کارورزی بر اهتمام دانشگاه در مطالعه دانش بین‌المللی تربیت معلم و اقتباس براساس مطلوب نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد.


رئیس دانشگاه فرهنگیان همچنین بر اولویت آموزش چهار ساله و حضور شبانه‌روزی دانشجو معلمان در مراکز تربیت معلم، تاکید کرد.


خنیفر با اشاره به نمره مطلوب دانشجو معلمان در رتبه‌بندی جهانی معلمان گفت: دانشگاه فرهنگیان امسال 9 هزار و 500 نو معلم را تحویل آموزش و پرورش خواهد داد، که علاوه بر گذراندن دروس تخصصی با دانش موضوعی تربیتی از جمله مفاهیم، اصول معلمی، فنون تدریس، برنامه‌ریزی، ارزشیابی درسی و ... آشنا هستند.


رئیس دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه در این دانشگاه به دنبال کسب صلاحیت حرفه‌ای معلمی هستیم، اظهار کرد: نظام آموزشی کشور باید نظامی شایسته و بایسته و بر اساس دانش روز حرکت کند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر