صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۷
با حضور خادمان شاهچراغ برگزار شد؛

بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی در دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز

مراسم بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) به مناسبت دهه‌ پرفضیلت کرامت با حضور خادمان آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و جمعی از مسئولان شهرستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 295888

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مبلغ و خادم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در مراسم بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) که با مولودی‌خوانی خسروانی از خدام شاهچراغ و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه بود، به ذکر فضایل، مناقب و شخصیت احمدبن موسی (ع) پرداخت.


توکلیان بر اساس روایت شیخ مفید وی را فردی کریم، جلیل و باتقوا معرفی کرد که در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی صاحب ایده و نظر بوده است.


دکتر سید محمدرضا رئیس السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز نیز با قدردانی از خادمین شاهچراغ (ع) و معرفی اجمالی واحد نی‌ریز، خدمت به مردم در هر کسوت و لباسی را مایه‌ افتخار و مباهات دانست و ابراز امیدواری کرد که قدوم بابرکت این خدام منشا خیرات و برکات برای نی‌ریز و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


حجت‌الاسلام امیر جنگجو رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز نیز با توجه به جایگاه رفیع حضرت معصومه (س) و شاهچراغ (ع) و امین ولایت معرفی کردن وی، از همه دست اندرکاران این مراسم برای برگزاری آن قدردانی کرد.


حضور خدام آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن(ع) نی‌ریز و اهدای تبرکی حضرت به نمازگزاران و اجرای برنامه‌ مولودی خوانی، عیادت از بیماران در بیمارستان شهدای نی‌ریز که با استقبال کادر درمانی بیمارستان و بیماران و همراهان آنها همراه بود و فضای معنوی خاصی را در این مرکز درمانی ایجاد کرد، حضور در گلزار مطهر شهدا و گلباران قبور نورانی و معطر شهدا و حضور در صحن امامزادگان شاهزاده حسن و حسین (ع) از نوادگان حضرت موسی بن جعفر (ع) از برنامه‌های اجرا شده با حضور خدام آستان شاهچراغ (ع) در نی‌ریز و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر