صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۷
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خواستار شد؛

مشارکت و ارائه راهکار از سوی دانشگاهیان به منظور تنوع‌بخشی منابع آموزش عالی

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خواستار مشارکت و ارائه راهکار از سوی دانشگاهیان به منظور تنوع‌بخشی به منابع آموزش عالی شد.
کد خبر : 295752


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدتقی نظرپور در در دومین نشست کارگروه طراحی مدل جامع درآمدزایی دانشگاه‌ها و تنوع بخشی به منابع آموزش عالی، جهت‌گیری به سمت افزایش سهم درآمدها از پژوهش و فناوری به جایدرآمدهای آموزشی، استقرار نظام بودجه‌ریزی عملیاتی و ایجاد منابع پایدار برای دانشگاه‌ها، گسترش استفاده از ظرفیت خیرین و تأسیس بنیادهای علمی فناوری و ایجاد منابع جدید و تنوع‌بخشی به آن و احصاء و رتبه‌بندی منابع درآمدی دانشگاه‌ها در سال جاری را از محورهای مهم به منظور ارائه پیشنهاد از سوی صاحب‌نظران حوزه اقتصاد آموزش عالی برشمرد.


وی افزود: اعضای محترم هیئت علمی و صاحب نظران حوزه اقتصاد آموزش عالی می‌توانند دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را به آدرس الکترونیکی m.riazi@msrt.ir ارسال کنند.


این نشست با حضور حسین عسکریان ابیانه مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین، سعید رستگاری مدیر دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات، اباصلت خراسانی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی و برخی صاحب‌نظران حوزه اقتصاد آموزش عالی در محل این وزارتخانه برگزار شد.


گفتنی است کارگروه طراحی مدل جامع درآمدزایی دانشگاه‌ها و تنوع بخشی به منابع آموزش عالی در راستای پیگیری مصوبات سمینار نقش‌آفرینی دانشگاه در اقتصاد ملی که اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، ایجاد شده است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر