صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

سطح کیفی دانشگاه‌های کشور پایین آمده است/ وزارت علوم پاسخگو نیست

نماینده مردم اورامانات در مجلس معتقد است سطح کیفی دانشگاه‌های کشور در قیاس با دانشگاه‌های خارج از کشور و حتی کشورهای همسایه پایین آمده است.
کد خبر : 295617

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از خانه ملت، شهاب نادری با یادآوری قانع نشدنش از پاسخ‌های منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عنوان کرد: این سوال درباره علت پایین بودن سطح کیفی دانشگاه‌های کشور در قیاس با دانشگاه‌های خارج از کشور و حتی کشورهای همسایه بود.


نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایین آمدن سطح کیفی دانشگاه‌ها عواقب بسیار نامساعدی از جمله مهاجرت تحصیلی دارد، افزود: وزارت علوم باید پاسخگوی این وضعیت باشد و درباره علت افزایش مهاجرت‌های تحصیلی توضیح ارائه دهد.


وی یادآور شد: این سوال پیش از این در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد که پاسخ‌های وزیر علوم به هیچ‌وجه قانع‌کننده نبود ولی با درخواست رئیس کمیسیون محمدرضا عارف دو هفته برای ارائه پاسخ‌های قانع‌کننده به وزارت علوم داده شد که در حال حاضر پس از پایان این مهلت قانونی، زمان آن فرا رسیده است که سوال مذکور در دستور کار جلسه علنی قرار گیرد.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از وضعیت آموزش عالی در حوزه انتخابیه خود گلایه کرد و گفت: وزیر علوم به هیچ عنوان پاسخگوی نمایندگان نیست و به دلیل وجود نابسامانی‌ها در وزارت علوم و عدم پاسخگویی، خواستار طرح سئوال خود در جلسه علنی مجلس هستم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: منصور غلامی
ارسال نظر