صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در اعتراض به رئیس جمهوری امریکا:

شاهزادگان انگلیس حاضر به دیدار با ترامپ نشدند

روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس گزارش داد که در سفر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به این کشور، شاهزادگان "چارلز" و "ویلیامز" حاضر به دیدار با او نشدند و به همین جهت، ملکه به تنهایی به استقبال ترامپ رفت.
کد خبر : 295542

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به‌نقل از روزنامه ساندی تایمز، پس از سفر ترامپ به انگلستان پس از دیدار با مقامات انگلستان قرار بود تا دیداری با شاهزادگان بریتانیایی نیز داشته باشد که پس از حضور وی، شاهزادگان در این دیدار حاضر نشدند. "ساندی تایمز" درخصوص علل این امر نوشته است: حضور ملکه بدون همراه و به تنهایی در دیدار ترامپ بسیار غیر عادی است ، معمولا در دیدار با مقامات خارجی فرد دیگری ملکه را همراهی می‌کند که اخیرا شاهزاده چارلز جانشین شاهزاده فیلیپ (همسر ملکه) در چنین مراسم‌هایی شده بود. شاهزاده فیلیپ هم گرچه (به علت کهولت سن) از وظایف سلطنتی معاف شده است، اما اگر می‌خواست، می‌توانست در این دیدار حاضر باشد.
ساندی تایمز ادامه می دهد: روسای جمهور پیشین آمریکا در گذشته با اعضای خاندان سلطنتی دیدار کرده بودند که به عنوان مثال باراک اوباما (رئیس جمهوری سابق) و همسر او، با شاهزادگان ویلیامز، هری و خانواده‌هایشان ارتباط نزدیکی دارند.


به گزارش آنا، ترامپ روز جمعه با ملکه الیزابت دوم در کاخ وینزر انگلیس دیدار کرده بود. از جمله مواردی که در این دیدار مورد توجه قرار گرفت، قدم زدن ترامپ جلوتر از ملکه بود که این اقدام در رسانه‌های انگلیسی به بی‌احترامی تعبیر شد. در زمان اقامت ترامپ در انگلیس، ده‌ها هزار نفر از شهروندان این کشور در اعتراض به سیاست‌های او دست به تظاهرات زدند. گفتنی است مواضع ترامپ طی یک سال و نیم گذشته، همواره مورد انتقاد نهادهای مدنی و سازمان های حقوق بشری انگلیسی بوده است.


منبع: ایرنا


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر