صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۵:۳۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۷
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

دانشگاه آزاد اسلامی اهر آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر تکریم ارباب رجوع با محوریت دانشجویان و تلاش برای تسریع در حل مشکلات آنان تأکید کرد و از آمادگی این دانشگاه برای مشارکت با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و فراهم‌کردن فضا و امکانات خبر داد.
کد خبر : 294937

دکتر ابراهیم قربانی کلهر دانشجویان را نماینده علم و فرهنگ برشمرد و به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: همه ما وظیفه داریم علاوه بر ارتقای کمی و کیفی خدمات آموزشی، رفاهی، دانشجویی و ورزشی متناسب با نیازهای دانشجویان در تحقق خواسته آنان گام‌های عملی برداریم و زمینه رضایتمندی این قشر فعال و پویا را فراهم کنیم.


این مسئول بر تلاش مضاعف استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برای فراهم کردن فضای لازم و متناسب با قابلیت‌های دانشجویان در حوزه پژوهشی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و حوزه دانش‌بنیان تاکید کرد.


قربانی بر کسب درآمد غیر شهریه ای تاکید کرد و با اشاره به امکانات و فضاهای مناسب کارگاهی و آزمایشگاهی واحد متبوع خود گفت: این دانشگاه با تجهیزات پیشرفته و مجهز به فناوری‌های روز در رشته‌های مختلف در بیش از یکصد آزمایشگاه و کارگاه آماده عقد قرارداد با ادارات، نهادهای دولتی و بخش خصوصی بویژه طرح‌های تولیدی و صنعتی است.



وی با توجه به قابلیت‌های آموزشی این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بزرگترین واحد دانشگاهی شمالشرق استان و منطقه ارسباران بوده و در این راستا با بهره‌مندی از فضای مناسب و استادان مجرب با رتبه علمی بالاتر آماده همکاری با مراکز تولیدی و صنعتی در راستای ادامه تحصیل کارگران و کارکنان فعال در این مجموعه‌ها با تسهیلات و تمهیدات ویژه است.


قربانی به مجموعه رفاهی این دانشگاه نیز گریزی زد و افزود: خوابگاه بزرگ این دانشگاه در قالب خواهران و برادران با ظرفیت بیش از 500 نفر آماده ارائه خدمات بوده و در راستای محور گردشگری اهر و ارسباران آماده اسکان گردشگران در این مکان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به مجموعه ورزشی و چندمنظوره دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: مجتمع ورزشی این دانشگاه در قالب سالن های فوتسال، هندبال، کشتی، شطرنج، تنیس روی میز، ژیمناستیک و سایر رشته ها اماده برگزاری مسابقات در سطح ملی و استانی است.



وی افزود: خوشبختانه اکنون در قالب 8 سوله صنعتی این دانشگاه آمادگی دارد با دانشجویان، فارغ التحصیلان و فرهیختگانی که طرح های توجیه‌دار داشته باشند در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان آماده مشارکت و سرمایه گذاری قرارداد تسهیلات لازم با این افراد باشد.



این مقام مسئول به گردشگری منطقه ارسباران نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با فضای مناسب، امکانات و قرار گرفتن در بهترین نقطه منطقه آمادگی دارد سرمایه گذارانی که بخواهند در حوزه گردشگری و خدمات مرتبط با این امر در این شهرستان سرمایه گذاری کنند با فراهم کردن فضا و امکانات آماده مشارکت در این زمینه نیز هست.



انتهای پیام/

ارسال نظر