صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۷
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

بهترین سرمایه دانش‌آموختگان، کسب علم و دانش است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) گفت: شما دانش‌آموختگان در دانشگاه تجربیات و سرمایه‌هایی را به دست می‌آوردید که بهترین این سرمایه‌ها، کسب علم و دانش است.
کد خبر : 294666

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه الزهرا (س)، غلامرضا غفاری در مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) که در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: شما امروز یک دوره دانشگاهی را به پایان رسانده‌اید، شما باید سرمایه‌های زیادی کسب کنید به ویژه که شما زنان فرهیخته جامعه را تشکیل می‌دهید و اگر سهمی بیشتر از مردان نداشته باشید کمتر نیز نخواهد بود.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: از نکاتی که باید به آن توجه کرد، شکرگزاری از نعمت‌هایی است که کسب کرده‌اید و بهترین آنها بی‌تردید جشن دانش‌آموختگی برای پایان دوره تحصیلی است. به شما و خانواده‌هایتان که در این مسیر تلاش‌ها، رنج‌ها و دغدغه‌های آنها از روزی که شما را به مهد کودک سپردند تا به امروز کشیده‌اند و تا بعدها هم خواهند کشید، تبریک می‌گویم و ان‌شاالله هرگز زحمات والدین‌تان را فراموش نمی‌کنید.


مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا (س)، نیز در این آیین با ارائه گزارشی از تاریخچه این دانشگاه گفت: دانشگاهی که حدود ۵۵ سال از عمر آن می‌گذرد با حدود ۹۰ دانشجو در ۳ رشته تحصیلی کار خود را آغاز کرد و امروز با حدود ۱۰ هزار دانشجو در ۱۵۰ رشته تحصیلی و ۱۰ دانشکده در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به فعالیت علمی پژوهشی خود ادامه می‌دهد.


وی افزود: دانشگاه الزهرا(س) در میان دانشگاه‌های جامع دولتی از سطح بسیار خوب و رو به‌رشدی برخوردار است و شاید به گواه اطلاعات دریافتی به جرات بتوان گفت که از بین حدود ۲۶ دانشگاه جزو ۵ دانشگاه اول جامع خاص دختران در سطح جهان است.


رئیس دانشگاه الزهرا(س) گفت: امیدوارم دختران ایران زمین به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این مرز و بوم، به زودی با تکیه بر سرمایه‌گذاری علمی خود گام‌های بلندی برای پیشرفت، توسعه و رفع مشکلات میهن عزیزمان بردارند و با استعانت از مدد الهی و بر پایه اخلاق‌مداری، تعهد، دانایی و آگاهی به عنوان فردی کارآمد پای در عرصه فعالیت‌های اجتماعی بگذارید.


جشن بزرگ دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌‌‌الزهرا با حضور ۱۸۱ دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته‌های گوناگون ورودی سال ۹۳ و ۶۴۰ دانش آموخته کارشناسی ورودی سال‌های ۹۱ و ۹۲ و خانواده‌های آنها، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر