صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

مذاکره ترک‌ها با مدافعان تیم ملی

سایت «gazetedamga» ترکیه خبر داد که باشگاه ترابزون اسپور با افزایش دستمزد پیشنهادی به مدافع تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه السد به دنبال کسب رضایتش است.
کد خبر : 294181

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت «gazetedamga» ترکیه، عملکرد عالی خط دفاعی ایران در جام جهانی 2018 روسیه ترابزون اسپور را بر آن واداشته است تا به دنبال زوج خط دفاعی ایران باشد. انتقال حسینی قطعی شده است و مذاکرات با پورعلی گنجی در مرحله پایانی قرار دارد.


حسینی در باشگاه استقلال یکی از مهمترین تیم های ایران بازی می کند که برای قهرمانی در لیگ ایران رقابت می کند. باشگاه در شرایط کنونی با بحران مالی مواجه شده است و این باعث شده تا حسینی بند فسخ قرارداد خود در صورت انتقال به تیم خارجی را فعال کند. البته رئیس باشگاه استقلال با این انتقال موافق نیست و دوست دارد که حسینی در باشگاه استقلال بماند اما با وجود کسری بودجه شرایط برای جدایی حسینی مهیا شده است.


درباره پورعلی گنجی تماس های زیادی با او از سوی باشگاه ترابزون اسپور گرفته شده است. او با باشگاه السد قطر تمدید نکرد. او در یک برنامه تلویزیونی زنده در ایران نیز اعلام کرد که قصد جدایی از السد را دارد. ولی انتقال پورعلی گنجی نسبت به حسینی سخت تر است. چون مدافع 26 ساله از چند باشگاه اروپایی نیز پیشنهاد دارد و به همین خاطر باید مسئولان باشگاه ترابزون اسپور سریع تر دست به کار شوند با افزایش دستمزد پیشنهادی او را جذب کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر