صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴

رئیس فدراسیون تیراندازی: 17میلیارد تومان کسری بودجه داریم

مهدی هاشمی گفت: برای آنکه بتوانیم مشکلات مالی فدراسیون تیراندازی را رفع کنیم نیاز به حمایت رسانه ها داریم .
کد خبر : 29405

به گزارش خبرنگار ورزشی‌خبرگزاری آنا، این روزها وضع مالی فدراسیون تیراندازی مساعد نیست.تیم تفنگ جنگی 22 میلیمتری که قرار بود با 35 نفر از بهترین ورزشکاران خود اردوی آمادگی در هانوفر آلمان برگزار کند تا با آمادگی در رقابت های جهانی و کسب سهمیه المپیک آذربایجان شرکت کند، به دلیل مشکلات مالی از این سفر بازماند و به گفته مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی، این سفر با حداقل نفرات و تنها با 3 تیرانداز ملی پوش که شانس بیشتری برای کسب ورودی المپیک دارند، انجام خواهد شد.


اما بی پولی تنها مشکل این فدراسیون نیست چرا که ورزشکاران تیم ملی تیراندازی مدتهاست که فشنگی برای تمرین ندارند .


در این میان هاشمی به نکته دیگری نیز اشاره کرد که این موضوع نگرانی‌های بیشتری را درباره این ورزش ایجاد کرد. وی به خبرنگار ورزشی آنا گفت:« متاسفانه فدراسیون تیراندازی 7.5 میلیارد تومان بدهی دارد ما یک میلیارد تومان به «لازلو سوچک» سرمربی تیم ملی تیراندازی بدهکاریم. مبلغ قابل توجهی به وزارت رفاه و همین طور مبلغ زیادی به آژانس‌های مسافرتی بدهکاریم. پرسنل اداری ما زمان زیادی است حقوقی دریافت نکرده اند. در وضع بحرانی قرارداریم و اگر کمکی به ما نشود، نمی‌توانیم کار خاصی برای پیشرفت تیراندازی انجام بدهیم.»


طبق برآوردی که مسئولان فدراسیون تیراندازی برای بودجه یک سال خود داشته اند این فدراسیون برای پرداخت بدهی‌های گذشته و انجام امور به 20 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد اما وزارت ورزش تنها 3 میلیارد تومان در اختیار فدراسیون تیراندازی قرار داده است. هاشمی در خصوص اینکه چه راهکاری برای رفع این مشکل دارد؟ اظهار کرد:« 17 میلیارد تومان کسری بودجه داریم .ما تلاش کردیم تا از طریقه کمیته ملی المپیک بخشی از مشکل مالیرا حل کنیم اما این کمیته هنوز بودجه ای در اختیار ما نگذاشته است. تلاش دیگر ما پیدا کردن اسپانسر است که در این راه موفقیت اندکی داشتیم. به طور کلی برای آنکه بتوانیم مشکلات مالی مان را رفع کنیم نیاز به حمایت رسانه‌ها داریم تا با اطلاع رسانی خود به ما کمک کنند مشکلات مالی مان را رفع کنیم. ما باید بتوانیم ارزش کسب سهمیه المپیک و مدال‌های جهانی را به اسپانسرها و وزارت ورزش نشان دهیم تا پول های بیشتری به سمت تیراندازی کشیده شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر