صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جلسه کارگروه پیگیری همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه تهران با کشورهای آسیای مرکزی و روسیه

دومین جلسه کارگروه پیگیری همکاری‌های بین‌المللی با کشورهای آسیای مرکزی و روسیه جهت توافق بر همکاری‌های علمی بین دانشگاه تهران و دانشگاه‌ها و مراکز علمی روسیه برگزار شد.
کد خبر : 292443

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دومین جلسه کارگروه پیگیری همکاری‌های بین‌المللی با کشورهای آسیای مرکزی و روسیه روز گذشته در معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران برگزار شد.


در این جلسه گزارش‌هایی درباره برگزاری جلسه وبینار مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه، جلسه همکاری با دانشگاه‌های استان تومسک روسیه و هیات علمی اعزامی دانشگاه تهران در خصوص میزگرد عملیاتی نمودن پتانسیل‌های کریدور بین‌المللی حمل و نقل ریلی شمال جنوب ارائه شد.


بحث و بررسی در خصوص همکاری‌های دانشگاه تهران با کشور روسیه مواردی از قبیل پیشنهاد دانشگاه سن پترزبورگ جهت ایجاد دفتری در دانشگاه تهران و همچینین مواردی برای بهتر برگزار شدن چهارمین اجلاس دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه طرح و تصمیماتی اخذ شد.


گفتنی است که کارگروه‌های کشورهای مختلف در معاونت بین‌الملل جهت همفکری و توسعه بیشتر همکاری‌های علمی بین‌المللی ایجاد شده است و در آن استادان صاحب‌نظر که با حکم ریاست دانشگاه منصوب شده‌اند با توجه به سوابق بین‌المللی، دیدگاه‌های خود را درباره تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشورهای مختلف معتبر ارائه می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر