صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۷
در خردادماه امسال صورت گرفت؛

برقراری بیش از یک میلیون تماس با 110 در تهران/ هر 7 ثانیه یک فوریت پلیسی

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برقراری یک میلیون و 53 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در خردادماه امسال خبر داد.
کد خبر : 292275

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار پرویز یعقوبی دراین باره گفت: در خردادماه امسال تعداد تماس‌های تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 حدود یک میلیون و 53 هزار تماس بوده که از این میزان تعداد 521 هزار مورد آن منجر به عملیات و خدمات پلیسی شده است که به عبارت دیگر حدود 49 درصد از کل تماس‌ها عملیاتی بوده و مابقی در قالب تماس های ارجاعی، راهنمایی و غیرفوریتی بوده است.


معاون عملیات پلیس پایتخت تصریح کرد: کل تماس‌های دریافتی با این مرکز در خردادماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش داشته است که فراوانی بیشترین تماس مربوط به تخلفات راهنمایی و رانندگی با 22 درصد و نزاع و درگیری با 21 درصد بوده که مأموران در زمان کمتر از هفت دقیقه در محل حاضر شده اند.


یعقوبی با اشاره به بازخوردگیری صورت گرفته در ماه گذشته از میزان رضایت‌مندی شهروندان، ادامه داد: بازرسان این معاونت گزارش حدود 48 هزار تن از شهروندان را کنترل کردند که 96 درصد اظهار رضایتمندی و چهار درصد اظهار نارضایتی داشتند.


وی با بیان اینکه برقراری تماس‌های غیرفوریتی و غیر مرتبط موجب اشغال خطوط تلفنی این مرکز و در نهایت تأخیر در حضور به موقع مأموران در صحنه های فوری خواهد شد، گفت: برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی لازم است که شهروندان از تماس با 110 برای موضوع های غیر پلیسی خودداری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر