صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۴

انتقاد مخالفان دولت آلمان از سفر معاون صدراعظم این کشور به تهران

اعضای حزب مخالف دولت آلمان در اظهاراتی سفر زیگمار گابریل، معاون صدراعظم این کشور به تهران را مورد انتقاد شدید خود قرار دادند.
کد خبر : 29181

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، کوین کوهنرت، رئیس سازمان جوانان برلین وابسته به حزب سوسیال دموکرات آلمان در گفت‌وگویی با رادیو «انیس» این کشور تاکید کرد: تردید دارم که سفر گابریل به ایران به امضای توافق‌نامه تجاری با این کشور منجر شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود در این‌باره افزود: سوال این است که آیا آلمان در مذاکرات هسته‌ای تلاش کافی برای از بین بردن مشکلات برنامه هسته‌ای ایران انجام داده است، یا اینکه آیا منافع روابط اقتصادی با ایران تا این حد زیاد است که ایجاب ‌کند آلمان برقراری روابط اقتصادی با تهران را در اولویت خود قرار دهد؟


کوهنر مدعی شد: در دوران ریاست جمهوری روحانی وضع حقوق بشر در ایران بهتر نشده است. با توجه به این مسئله من علاقه‌ای ندارم که ما با این کشور روابط تجاری خود را مجددا برقرار کنیم.


در پی توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5، هفته گذشته یک هیئت تجاری آلمانی به همراه زیگمار گابریل، وزیر اقتصاد این کشور برای مذاکره با مقامات ایرانی به تهران سفر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر