صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل امور اداری دانشگاه پیام نور خبرداد؛

تغییر ساعت کاری دانشگاه پیام نور در فصل تابستان به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی

مدیر کل امور اداری دانشگاه پیام‌ نور اعلام کرد: ساعت اداری دانشگاه پیام‌ نور همسو با سیاست‌های ابلاغی دولت در تابستان از روز شنبه 16 تیرماه، کاهش خواهد یافت.
کد خبر : 291794

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه پیام‌نور، محمد حاجی محمد‌علی درباره مشخص شدن ساعت اداری و مرخصی فوق‌العاده دانشگاه پیام‌نور در تابستان اظهار کرد: در اجرای تبصره ۲ ماده ۲۷ آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و همسو با سیاست‌های ابلاغی دولت برای حداکثر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین مصارف عمومی و ضروری در تابستان ساعات و روزهای کاری به همراه دستورالعمل استفاده از مرخصی‌های استحقاقی و فوق‌العاده برای اجرا به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.


مدیرکل امور اداری دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در بازه زمانی 16 تا 22 تیر روزهای رسمی فعالیت دانشگاه در سازمان مرکزی، استان‌ها، مراکز و واحدها پنج روز در هفته تعیین و پنج‌شنبه‌ها تعطیل خواهد بود و ساعات اداری از 7:30 صبح تا 13:30 در همین ایام، تعیین شده است.


حاجی محمد‌علی زمان بهره‌مندی اعضا از مرخصی استحقاقی و فوق‌العاده در تابستان را در بازه زمانی 23 تیر تا 10 مرداد اعلام کرد و افزود: با درخواست مرخصی استحقاقی افراد در خارج از بازه زمانی اعلام شده با تائید مقام مجاز و به گونه‌ی که در انجام فعالیت‌های جاری دانشگاه خللی ایجاد نشود، موافقت خواهد شد.


وی در پایان تصریح کرد: اعضای هیات علمی نیز برای استفاده از مرخصی استحقاقی خود می‌توانند از تاریخ 23 تیر تا 20 شهریور لغایت پس از تائید مقام مجاز، اقدام کنند.


گفتنی است براساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه پیام‌نور ساعت کاری کارکنان دانشگاه پیام‌ نور در سراسر کشور از شنبه 16 تیرماه کاهش خواهد یافت و رعایت مواردی از قبیل خاموشی سیستم‌های سرمایشی و روشنایی غیرضروری پس از پایان وقت اداری، استفاده از حداقل انرژی الکتریکی برای روشنایی در روز، تنظیم دمای محیط کار روی حداقل 25 درجه سانتی‌گراد و استفاده از مولدهای اضطراری برای تولید برق در ماه‌های تیر و مرداد از ساعت 12:00 الی 18:00 ضروری است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تابستان
ارسال نظر