صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هم‌زمان با سالروز تولد شهید صورت می‌گیرد؛

دیدار با خانواده سردار شهید علی قربانخانی در برنامه ستارگان پرفروغ

رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری و رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی همزمان با سالروز تولد شهید در ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» با خانواده معظم سردار شهید علی قربانخانی دیدار می‌کنند.
کد خبر : 291350

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، در این هفته برنامه «ستارگان پرفروغ» که فردا از ساعت 11 در بیت شهید دفاع مقدس علی قربانخانی برگزار می‌شود، محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این منطقه با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار می‌کند و از خانواده وی تجلیل خواهد کرد.


پاسدار وظیفه شهید علی قربانخانی متولد پانزدهم تیرماه 1345 در دوازدهم دی‌ماه 1365 بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.


گفتنی است، براساس فرموده مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا، برنامه «ستارگان پرفروغ» گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 و پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا را از اهداف اصلی خود قرار داده است.


علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل‌غربی بعد از چهار‌راه قلیچ‌خانی، خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر