صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
«اینجا چیزی معلوم نیست»

تمرین فولادی‌ها با ماسک!/ برگزاری بازی به قیمت جان بازیکنان در اهواز +تصاویر

بازیکنان تیم فولاد خوزستان در بدترین شرایط آب‌وهوایی با وجود گردوغبار فراوان تمرین امروز خود را برای دیدار با سپاهان برگزار کردند.
کد خبر : 2903

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، بازیکنان تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان جمعه در حالی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف یکدیگر بروند که دو تیم علاوه بر رقابت‌ با هم باید به مصاف گردوغبار اهواز که این روزها به شدت گریبان‌گیر شهروندان خوزستان شده نیز بروند.


فولادی‌ها تمرینات امروز خود را برای رویارویی با حریف خود سپاهان در حالی برگزار کردند که هوای اهواز به دلیل ریزگردها و وجود گردوغبار فراوان به شدت در وضعیت قرمز قرار گرفته است.


دراگان اسکوچیچ با حضور در ورزشگاه اهواز نه تنها اجازه لغو تمرین را نداد بلکه بازیکنان را مجاب کرد تا با استفاده از ماسک تمرینات امروز خود را انجام دهند تا برای بازی حساس روز جمعه به آمادگی لازم دست یابند.


فولادی‌ها نیز دستور سرمربی خود را اجرا و تمرین امروز را با همان کیفیت قبلی و با استفاده ماسک انجام دادند.


برخی بازیکنان در تمرین امروز دچار مشکل تنفسی در برخی زمان‌های تمرین شدند که خوشبختانه مشکل آنها به سرعت با تدابیر کادر پزشکی فولاد برطرف شد.


نکته جالب اینکه قدرت دید بازیکنان فولاد در برخی زمان‌های تمرین به شدت کاهش یافت و آنها بارها با بیان این جمله که "اینجا چیزی معلوم نیست" سعی می‌کردند تا از تلخی تمرین امروز کمی بکاهند.


تیم فولاد در حالی روز جمعه باید به مصاف سپاهان برود که در صورت تساوی یا پیروزی مقابل حریف به صدر جدول رده بندی دست خواهد یافت. از سوی دیگر بازیکنان اهوازی در صورت شکست جایگاه دومی را به سپاهانی‌ها تقدیم خواهند کرد.


نکته حائز اهمیت اینکه با وجود وخیم بودن اوضاع اهواز سازمان لیگ نسبت به برگزار این مسابقه مُصِر است و به هر قیمتی مسئولان این سازمان می‌خواهند تا مسابقه روز جمعه در موعد مقرر برگزار شود.


تصاویر زیر حکایت از وضعیت قرمز آب‌وهوایی در اهواز و نحوه تمرینات بازیکنان فولاد در این شرایط جوی را دارد:‌



انتهای پیام/

ارسال نظر