صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۷

برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی/معرفی دانشجوی پهلوان دانشگاه آزاد

مهدی فتح الله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 289733

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه این اداره کل در نظر دارد به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای‌، مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور را در قالب تیم‌های منتخب واحدها از تاریخ 12/04/1397 لغایت 14/04/1397 به میزبانی واحد شهر قدس به منظور معرفی دانشجوی پهلوان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار نماید .


مهدی فتح الله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در رابطه با میزبانی این دوره از مسابقات پهلوانی‌ گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش پهلوانی که فرموده‌اند‌،‌(ورزش باستانی فقط یک ورزش نیست و یک فرهنگ و تاریخ بوده، و بر گسترش آن تاکید دارند‌) و همچنین تاکید مسئولین دانشگاه آزاد جهت توسعه و ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در بین دانشجویان‌، واحد شهر قدس چهارمین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه ای دانشگاه آزاد و انتخاب دانشجوی پهلوان را میزبانی می کند.


تمامی ورزشکاران می‌بایست قبل از مسابقات نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه فدراسیون ذیربط به آدرس www.pahlavani-fed.ir‌ و‌ سامانه ورزشی دانشگاه به آدرس sport.iau.ir تا تاریخ 06/04/1397 اقدام نمایند.



انتهای پیام/

ارسال نظر