صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۲:۳۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۷

مواد فروش مرزداران گرفتار قانون شد

رئیس کلانتری 139 مرزداران، با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده، گفت: در بازرسی از خودروی این متهم یک کیلوگرم حشیش کشف شد.
کد خبر : 289573

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ حشمت الله کرمی درباره این خبر توضیح داد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس این کلانتری پیرامون فعالیت‌های مجرمانه یک توزیع کننده مواد مخدر در یک محدوده مرزداران، تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.


وی ادامه داد: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این متهم ضمن پرسه با خودروی خود در محدوده‌های مذکور، اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر می‌کند که این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی اهالی محل، رهگذران و کسبه محل منجر شده است.


رئیس کلانتری 139، عنوان کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل و به محل اعزام شدند.


سرهنگ کرمی تصریح کرد: طی یک اقدام ضربتی، این متهم در حالی که سعی داشت از دست ماموران فرار کند، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک کیلوگرم حشیش در بسته بندی‌های مختلف کشف شد.


رئیس کلانتری 139 تصریح کرد: به این ترتیب، متهم به همراه خودروی سواری‌اش، به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظر