صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۳۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
هر شب، یک کتاب؛

«سلحشوران پارله آن» قصه نبرد سلحشوران با اهریمنان

«سلحشوران پارله آن» قصه سلحشورانی است که با اهریمنانی در قالب انسان، گاه شعبده‌باز، گاه جادوگر و بیشتر وقت‌ها مخوف و ترسناک، به نبرد می‌پردازند.
کد خبر : 288863

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، رمان «سلحشوران پارله آن» نوشته سید علی خواسته، صد و سی و یکمین عنوان مجموعه «رمان نوجوان» نشر افق است که با حال و هوایی نزدیک به ایران باستان داستانی جذاب را روایت می‌کند.


سید علی خواسته به عنوان نویسنده، این کتاب را به خواهرانش موناسادات و نداسادات تقدیم کرده است. همچنین «سلحشوران پارله آن» با ویراستاری آمنه رستمی منتشر شده است.


در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:


نگاه سریع دیگری به پشت سرم کردم و وقتی برگشتم، ناگهان بدون هیچ هشدار و نشانه‌ای درختی در مقابلم به زمین افتاد و از پشتش هیکلی سیاه با قامتی چهار برابر انسان پدیدار شد. موجی از سرما زیر پوستم دوید و سر جایم خشک شدم. نمی‌توانستم آنچه را می‌دیدم باور کنم. چطور توانسته بود این قدر بی صدا از من جلو بزند؟


در دنیای سلحشوران پارله‌آن، اهریمن ها همه جا هستند. می‌توانند به هر شکلی در بیایند. یک پیرمرد می‌تواند اهریمن باشد. بک پسر بچه کم حرف هم همین‌طور. دوستان، می‌توانند دشمن باشند و دشمنان می‌توانند دوست باشند.
این‌جا، هرگز نمی‌توانی بگویی که یک دقیقه بعد چه اتفاقی برایت می‌افتد. آینده‌ای مبهم در پیش رو داری. هیچ چیز، آنی که نشان می‌دهد نیست.
در این موقعیت، تنها چشمانی باز و تیزبین می‌خواهی و دلی پر جرات. یا شاید، کمی قدرت سحرآمیز.
پس چشمانت را کامل باز کن و خوب به همه‌جا نگاه کن. سایه‌ها، می‌توانند جانت را بگیرند. جنگل یا درختانش هم. اینجا، باید از انسان‌ها هم ترسید.
سرزمینی پر از موجودات و مکان‌های مخوف، خواهری که گم شده و یا ربوده شده، دشمنان بی‌شمار و دوستان اندک، دل شیر می‌خواهد که از مهلکه جان سالم به در ببری! آماده‌ای؟ کتاب را باز کن. اما از اینجا به بعد، مسوولیت هر پیشامدی با خودت است.
چند سطر از کتاب:
«نگاه سریع دیگری به پشت سرم کردم و وقتی برگشتم، ناگهان بدون هیچ هشدار و نشانه‌ای، درختی در مقابلم به زمین افتاد و از پشتش هیکلی سیاه با قامتی چهار برابر انسان پدیدار شد. موجی از سرما زیر پوستم دوید و سر جایم خشک شدم. نمی‌توانستم آنچه را می‌دیدم، باور کنم. چطور توانسته بود این قدر بی‌صدا از من جلو بزند؟»



لازم به یادآوری است، سیدعلی خواسته متولد ۱۳۶۹ و مهندس صنایع است. او برای کتاب سریر هوشیار که پیش از این کتاب منتشر شده، جوایزی از کتاب فصل، جشنواره‌ی کتاب سال دانشجویی و جشنواره‌ی جوان دریافت کرده است


«سلحشوران پارله آن» به عنوان کتاب تقدیری چهارمین دوره جایزه مهر طه در سال ۹۴ و برگزیده هشتمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان در همان سال شده است. «سلحشوران پارله آن» در قالب ۴۷۲ صفحه، شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۲ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: سلحشور نشر افق
ارسال نظر