صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
رضا لایق در گفت‌وگو با آنا؛

فدراسیون کشتی ایران تابع سیاست‌های نظام است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: ما تابع نظام جمهوری اسلامی و قوانین و مقررات آن و اعتقاداتمان هستیم و همانطور که‌‌رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسیم در مسابقات ورزشی هم همین گونه است.‌
کد خبر : 288820

به گزارش‌ خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در روزهای 11 تا 17 تیرماه در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار می شود و این در حالی است که کاروان کشتی ایران به عنوان یکی از مدعیان این پیکارها باید به میدان برود. موضوعی که این روزها همه اهالی کشتی را نگران کرده است عدم رویارویی کشتی‌گیران ایران با رژیم صهیونیست است که در این مسابقه هم کشتی‌گیران روس،‌ گرجستانی، ارمنی و اوکراینی با گرفتن تابعیت رژیم اشغالگر قدس در ترکیب تیم آنها قرار گرفتند و اگر تیم ایران مقابل رژیم صهیونیست قرار نگیرد احتمال محرومیت و تعلیق برای کشتی ایران رقم خواهد خورد.


رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره مسابقات پیش رو و عدم حضور ایران مقابل نمایندگان‌ رژیم اشغالگر قدس و تعلیق و محرومیت گفت: ما پایبند به سیاست‌های نظام هستیم و طبق برنامه‌ای که به ما ابلاغ شده در این خصوص کار می‌کنیم. رویارویی با رژیم اشغالگر قدس خط قرمز نظام ماست و ما هم طبق آن رفتار می‌کنیم.


وی در پاسخ به اینکه ممکن است قرعه کشتی‌گیران در این دوره به رژیم صهونیست بخورد، عنوان کرد: به هر حال مسابقه است و احتمال هر قرعه‌ای وجود دارد. ضمن اینکه برخی کشتی‌گیران روس، گرجستان، ارمنی‌ها و اوکراینی هم جذب ‌رژیم اشغالگر قدس شدند و تایعیت آنها را گرفتند و اتفاقا همگی حریفان قدرتمندی هستند و خیلی بعید است همان دور اول حذف شوند. اما همانطور که گفتم ما تابع نظام جمهوری اسلامی و قوانین و مقررات آن و اعتقاداتمان هستیم و همانطور که‌‌ رژیم اشغالگر قدس‌ را به رسمیت نمی‌شناسیم در مسابقات ورزشی هم همین گونه است.‌ مراجعی در حال پیگیری هستند و هر دستوری که به ما بدهند فدراسیون تایع آن خواهد بود.


دبیر فدراسیون کشتی در پایان بیان کرد: متأسفانه لابی‌ها توسط رژیم ‌صهیونیستی در کمیته بین‌المللی المپیک علیه ورزش ایران زیاد صورت می‌گیرد. امیدواریم در این دوره از مسابقات خطری برای کشتی ایران به وجود نیاید.


انتهای پیام/

ارسال نظر