صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
در بیانیه‌ای

وزارت دادگستری از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

وزارت دادگستری به‌ مناسبت گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : 2885

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ وزارت دادگستری به‌ مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
سی و شش بهار از طلوع فجر انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز غریو فریاد الله اکبر آزادمردان و شیرزنانی که دل در گرو مسیحای زمان، خمینی کبیر، دست در دست هم، طومار استعمار و استبداد طاغوتیان را در هم پیچیدند از میان اوراق تاریخ به گوش می رسد.
نهال نورسته انقلاب اسلامی مردم ایران در کوران حوادث و کینه توزی دشمنان قسم خورده خود، توحش مدعیان حقوق بشر را در ترورها و ناامنی های دهه شصت به عینه دید و در هشت سال جنگ نابرابر و ناجوانمردانه راست قامتانه بر سبیل حق و عدالت پای فشرد.
سی و شش سال از بازگشت پیرجماران به آغوش ملت رنج کشیده ایران می‌گذرد و هنوز بهشت زهرا، مالامال از فریادهای آن پیر فرزانه است که به پشتیبانی ملت، بساط اسلام ستیزی و امپریالیسم را در مهد تمدن و تاریخ جهان برچید.
دهه فجر، سرآغازی بود بر رهایی ملتی که از جور اشقیا به تنگ آمده بودند و در ظل عنایات و رحمت واسعه الهی و در پرتو رهبری آن راد مرد خدایی خروش را بر قرار و شهادت را بر زندگی ذلت بار ارجح یافتند و آن کردند که تا همیشه زمان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.
اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد. این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد. ماییم و امانتی که از پس سی و شش سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به امروز رسیده.
اینک ماییم و جمهوری اسلامی ایران
22 بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست. 22 بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود.
امروز که کینه توزی دشمنان و زخم خوردگان از انقلاب اسلامی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله الطاهرین و فرزندان مظلومش تجلی یافته و غده چرکین داعش و هم پالگیهایش خون فرزندان و رهپویان حضرتش را مباح میشمرند، بر ماست تا هرچه پرانگیزه‌تر و مصمم تر، مهیای آفرینش حماسه ای دیگر در پیشگاه جهانیان شویم و امید دشمنان و عنادجویان را ناامید نماییم.
وزارت دادگستری از ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران دعوت می کند با حضور پر ارزش خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال 93، حماسه حضور دیگری را رقم زده و دل در گرو مهر ولایت رهبر فرزانه مان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله)، پشتیبان نظام اسلامی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر