صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

افتتاح 21 پروژه آموزشی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت

21 طرح بهداشتی - درمانی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعتباری بیش از 110 میلیلارد ریال افتتاح می‌شود.
کد خبر : 287804

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، ۲۱ پروژه ، آموزشی و پژوهشی در بازدید وزیر بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افتتاح خواهد شد.


دکتر نوید دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان این خبر افزود: افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان سمنان محقق خواهد شد.


وی اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از ۲۱ طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی در استان سمنان، با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال صورت گرفته است.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: همچنین طی این سفر، وزیر بهداشت، در آیین تکریم دکتر شادنوش رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی سمنان حضور می‌یابد و شاهد معرفی سرپرست جدید دانشگاه خواهد بود. در این مراسم از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که حدود پنج سال ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته و اخیرا به عنوان رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شده است، قدردانی خواهد شد.


دانایی با بیان اینکه این پروژه‌ها در دو بخش آموزشی –پژوهشی و بهداشتی درمانی آماده افتتاح هستند، افزود: در این سفر یک‌روزه، علاوه بر افتتاح ۲ پروژه‌ آموزشی پژوهشی و درمانی، ۱۷ پروژه بهداشتی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان به بهره برداری خواهد رسید.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: در این سفر ۱۱ پروژه در شهرستان دامغان، ۳ پروژه در شهرستان گرمسار، ۳ پروژه در شهرستان آرادان و چند پروژه نیز در مرکز استان به بهره‌برداری خواهد رسید.


دانایی همچنین از افتتاح یک بخش تشخیصی پزشکی هسته‌ای در سمنان همزمان با سفر وزیر بهداشت خبر داد و گفت: این پروژه یکی از به‌روزترین و مجهزترین مراکز تشخیصی پزشکی هسته‌ای در سطح کشور است که موسسه خیریه راه آسمان برای آماده‌سازی آن اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.


وی همچنین از افتتاح یک پروژه آموزشی- پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی در سمنان خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه نیز بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص سفر وزیر بهداشت به شهرستان‌های تحت‌ پوشش علوم پزشکی استان سمنان، خاطرنشان کرد: باتوجه به وجود ۱۷ پروژه بهداشتی آماده افتتاح در سه شهرستان گرمسار، آرادان و دامغان دکتر هاشمی به این شهرستان‌ها نیز سفر خواهد کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر بهداشت
ارسال نظر