صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
دبیر مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با آنا:

مسئولان با اتکا به توان داخل، برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

دبیر مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از نقدپذیری مسئولین و نادیده گرفتن وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گفت: اگر آقایان برای اولین بار درد مردم را می‌شنوند، در اعمال خود دقیق شوند که چرا تا کنون و در این شرایط درد مردم را متوجه نشده‌اند.
کد خبر : 287584

کیوان عاصم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مسئولان کشور باید علاوه بر اینکه در صف اول خدمت به مردم، نظام و کشور حضور داشته باشند باید برای حضور در صف اول نقدپذیری هم از یکدیگر سبقت بگیرند.


وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، نعمتی به نام ولی فقیه دارد که همه مسئولان و مردم باید گوش به فرمان ایشان در راستای اهداف نظام حرکت کنند و در سال‌های متمادی شاهد این امر بودیم که مردم همیشه در همه برهه‌ها به بهترین نحو ممکن پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند؛ حال مسئولان محترم نیز باید خود را برآمده از بطن مردم دانسته و از نقدها استقبال و استفاده کنند.


دبیر مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب، خود را صف اولی می‌دانند، تا جایی که حتی خودشان هم از نقدها استقبال می‌کنند. برخی مسئولان را چه شده که هر نقدی را مخالفت با خود تلقی کرده و آن را سرکوب می‌کنند. نقدهایی که امسال در نماز عید فطر با طبع شاعرانه توسط دکتر میثم مطیعی مطرح شد درد جامعه و مشکلات مردم بود، قرار نیست مسئولی از این نقدها ناراحت شود، بلکه سریعا باید در پی چاره باشند.


عاصم با بیان اینکه وضعیت نابسامان اقتصادی مردم را تحت فشار قرار داده است گفت: گرانی و تورم روزانه اگر دلیل اقتصادی ندارد، چرا دولت با آن مقابله نمی‌کند؟ مواردی که در نماز عید فطر مطرح شد مسائل پیش روی مردم است که هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و این مردم خواسته‌اند به طرق مختلف این موارد را به گوش مسئولان محترم برسانند.


وی ادامه داد: اگر آقایان برای اولین بار درد مردم را می‌شنیدند، در اعمال خود دقیق شوند که چرا تا کنون و در این شرایط درد مردم را متوجه نشده‌اند. مردم در صحنه‌های انتخابات حاضر شده و دولت و نمایندگان خود را انتخاب نمودند که با خیال راحت زندگی‌ کنند نه اینکه مسئولان به فکر کنسرت، حضور زنان در ورزشگاه و قراردادهای ننگینی همچون FATF باشند و تاوان مشکلات را قشر ضعیف جامعه پرداخت نماید.


دبیر مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: انتظار اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان از مسئولان این است که نقدهای سازنده را به کار بگیرند و با اتکا به توان داخلی برای برطرف کردن مشکلاتی که به قول خودشان دلایل اقتصادی ندارد شب و روز نشناسند.


انتهای پیام/

ارسال نظر