صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
کارشناس فوتبال در گفت وگو با آنا؛

تیم‌های کوچک فاکتور زمان و مکان را به خوبی پیاده کردند

کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های کوچکی مانند سوئیس، مکزیک و ایسلند در مقابل مدعیان جام فاکتور زمان و مکان را به خوبی پیاده کردند.
کد خبر : 287560

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جام جهانی 2018 روسیه درحالی آغاز شد که بعد از گذشت چند روز از شروع این مسابقات شگفتی‌های جالبی رقم خورد. اولین شگفتی جام را ایسلندی‌ها مقابل آرژانتین رقم زدند و موفق شدند این تیم را متوقف کنند. در ادامه راه هم شکست آلمان مقابل مکزیک و تساوی برزیل مقابل سوئیس را می‌توان از دیگر شگفتی‌های جام بیست ویکم دانست.


علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست آلمان در مقابل مکزیک و ناکامی مدافع عنوان قهرمانی در اولین مسابقه جام گفت: «آلمان‌ها همیشه در اولین بازی‌های تورنمنتی که حضور پیدا می‌کنند نتایج خوبی به دست نمی آورند و این مسئله تقریبا برای فوتبال آلمان طبیعی است. در جام جهانی روسیه هم آلمان‌ها مقابل مکزیک نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و تفاوت زیادی با تیم آماده جام جهانی گذشته داشتند.»


وی ادامه داد: «البته شرایط آلمان‌ها به همین صورت نمی ماند و قطعا این تیم می‌تواند در ادامه راه به یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی تبدیل شود. معمولا پنجره آلمان‌ها در تورنمنت‌ها دیر باز می‌شود اما افق روشنی پیش روی آنها است.»


کارشناس فوتبال در رابطه با تساوی آرژانتین و برزیل در مقابل تیم‌های ایسلند و سوئیس بیان کرد: «در فوتبال دو فاکتور بسیار مهم هستند. فاکتور مکان و زمان که تیم‌ها باید آنها را به صورت درست اجرا کنند. دو تیم سوئیس و ایسلند در مقابل تیم‌های بزرگ دنیا مانند برزیل و آرژانتین این فاکتورها را به خوبی پیاده کردند و بازی را به درازا کشاندند و موفق شدند از این تیم‌ها امتیاز بگیرند.»


مرزبان در رابطه با ارزیابی‌اش از عملکرد تیم‌های مدعی در دور اول رقابت‌های جام جهانی گفت: «مسئله‌ای که در فوتبال ثابت شد این است که تیم‌ها برای هماهنگی در یک تورنمنت بزرگ نیاز به زمان دارند و قطعا مدعیان قهرمانی در ادامه راه می‌توانند نتایج بهتری کسب کنند. بازی اول را نمی‌توان ملاک خوبی برای آینده تیم‌ها درنظر گرفت و آنها سعی دارند در دو بازی آینده حداکثر امتیاز را به دست آورند تا به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنند تا در مرحله بعد با تیم دوم گروه های دیگر که به ظاهر تیم راحتتری است برخورد کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر