صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۰۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
ناصری در گفت و گو با آنا:

عملکرد ضعیف روحانی مانع از مرجعیت فراگیر او شد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه عملکرد ضعیف روحانی مانع مرجعیت فراگیر وی شد گفت: باید پس از سال 1400 ببینیم جامعه مدنی نسبت به آقای روحانی چه ارزیابی خواهد داشت.
کد خبر : 287446

عبدالله ناصری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با بیان اینکه متاسفانه روحانی نتواست مرجعیت فراگیر مدنظر اصلاح‌طلبان را کسب کند گفت: عملکرد ضعیف رئیس جمهور در بخشی از انتصاب‌ها و برنامه‌هایش از جمله استاندارها و برخی از وزرا مانع بدست آوردن مرجعیت شد.


وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان تا سال 1400 از روحانی قطعا حمایت می‌کنند تصریح کرد: رئیس‌جمهور تا 1400 هم توسط گروه‌های سیاسی مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد زیرا دوره ریاست جمهوری ایشان تمام شده و از آن تاریخ به بعد باید ببینیم که جامعه نسبت به آقای روحانی چه ارزیابی خواهد داشت.


این فعال سیاسی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 98 هم همچون 94 عمل می‌کنند، اظهار کرد: اگر شورای نگهبان اشتباه کند و نامزدهای اصلاح‌طلب را رد صلاحیت کند به ناچار اصلاح‌طلبان راه 94 را پیش خواهند گرفت و قطعا سعی خواهند کرد که مجلس یازدهم از این مجلس بهتر شود و مانع ورود تندروها به نظام قانون گذاری سیاسی شوند.


وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هویت خود را در انتخابات حفظ می‌کنند، گفت: از آنجا که منافع ملی و مصلحت مردم بالاترین وجهی است که اصلاح‌طلبان در نظر می‌گیرند با توجه به شرایط زمانه کشور همانطور که در سال 94 برخی از اصولگرایان شاخص مانند آقای لاریجانی را درلیست قرار دادند که اگر در لیست قرار نمی‌گرفت بعید بود رای بیاورد بنابراین حتما برای سال 98 هم مطابق توجه به اصل منفعت ملی تصمیم خواهند گرفت و اگر اقتضا کند با اصولگرایان معتدل مجدد ائتلاف می‌کنند.


ناصری با اشاره به اینکه عملکرد 4 ساله نمایندگان لیست امید مورد توجه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان است گفت: اصلاح طلبان توسط نمایندگان محلی و استانی خود و احزاب حتما ارزیابی خواهند کرد و اگر فردی پشت پا زده به تعهدات خودش در اصلا‌ح‌طلبی چه در زمینه های سیاسی چه اخلاقی حتما او را برای بار دوم در لیست نخواهد گذاشت.


وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح طلبان از تجربه سال 84 استفاده می‌کنند گفت: از سال 92 به بعد اصلاح‌طلبان در بزنگاه‌های تاریخی تصمیمات ائتلافی گرفتند مثل ریاست جمهوری سال 92 هرچند آقای عارف موافق نبود کنار برود اما وقتی با یک خروجی مواجه شد متن کناره گیری و حمایت از آقای روحانی را نوشت و به همه جامعه اعلام کرد.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح اصلاحات به معنای اشتباه بودن مسیر نیست گفت: این واژه به معنای روزآمد کردن اصلاحات است که در ذات هویت اصلاح‌طلبی نهفته است بنابر این اگر کسی می‌گوید اصلاح اصلاحات بدین معنا نیست که راه از ابتدا اشتباه بوده است.


وی در پایان گفت: اصلاح‌طلبان در همان چهارچوب انسجام کماکان حرکت خود را دنبال می‎‌کنند و می‌خواهند اصلاح‌طلبی را مطابق با شرایط زمانه و ملی و بین المللی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر