صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
سرپرست واحد اهواز عنوان کرد؛

چابک‌سازی و ارتقای بهره‌وری کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز

نخستین شورای اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در سال جاری با حضور کارکنان در مسجد پیامبراعظم(ص) این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 286697

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و قبولی طاعات، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه کشور خواند و گفت: در سی و ششمین سالگرد تاسیس این دانشگاه، افتخارات و پیشرفت های آن در جامعه مشهود و قابل لمس است.


حجت الاسلام فرج الله براتی با اشاره به ریزش دانشجو در کشور که به تبع آن موجب کاهش درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی شده است افزود: دانشگاه برنامه و راهکارهای خوبی را برای گذر از این موقعیت تهیه و اجرا کرده است.


دکتر براتی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان این دانشگاه، خانه دوم است گفت: با حضور دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس و دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه، سیاست ها و برنامه های تشویقی و حمایتی از پرسنل دانشگاه تدوین و اجرا شده است.



سرپرست واحد اهواز بازخرید و بازنشستگی زودتر از موعد را یکی از برنامه های تشویقی دانشگاه خواند و اظهار کرد: برنامه های رفاهی و حمایتی خوبی نیز برای پرسنل دانشگاهی تدوین و به مرور زمان اجرا می شوند.


براتی با بیان اینکه کارکنان واحد اهواز از زحمتکشان مجموعه دانشگاهی و مسئولان نیز خدمتگزار آنان هستند گفت: دانشگاه آماده دریافت طرح ها، ایده ها و برنامه های خلاق و نو در راستای حمایت و رفاه کارکنان است.


وی چابک سازی، استفاده بهینه از منابع دانشگاه، افزایش درآمدهای غیر شهریه ای و اقتصاد دانش بنیان، ارتقای بهره وری کارکنان و... را از دیگر برنامه های واحد اهواز در سال جاری خواند.


دکتر علیرضا تقیان دشت بزرگ معاون اداری و مالی و دکتر سروش زرین آبادی معاون آموزشی واحد اهواز هم در سخنان کوتاهی به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه مربوط پرداختند.


در پایان این مراسم نیز از 35 نفر از کارکنان برگزیده مسابقات قرآنی ماه مبارک رمضان با اهدای جوایزی تجلیل شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد اهواز
ارسال نظر