صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری جشنواره ورزشی «جام رمضان» در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

مسابقات ورزشی دانشجویی در رشته‌های مختلف به مناسبت ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
کد خبر : 286204

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیرکل امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: «با توجه به حمایت‌ها و تاکید دکتر موسی خانی رئیس دانشگاه مبنی بر ایجاد فضایی شاد و مفرح و نیز توجه به سلامت دانشجویان، یک دوره مسابقات ورزشی دانشجویی در قالب «جام رمضان» در رشته‌های تنیس روی میز، پرتاب آزاد بسکتبال، طناب‌زنی، دارت، طناب‌کشی، شنا، بدمینتون، فوتبال دستی و پیاده‌روی در دو بخش دانشجویان دختر و پسر برگزار و در پایان با اهدای جوایز به نفرات و تیم‌های برتر از آنان قدردانی شد.»


دکتر محمود کاکاوند ادامه داد: «در بخش دختران که با استقبال بسیار خوبی همراه بود، در رشته پرتاب آزاد بسکتبال حدیثه درویشوند، زهرا قلعه قوند و زهرا خمسه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته طناب زنی مریم شعبانی، متینه شفیعی و فرناز رستمی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته دارت نیز در پایان زهرا عسگری، فریناز کام شاد، شکوفه الله بخشی حائز رتبه های برتر شدند.»


وی افزود: «در رشته طناب‌کشی که از جذابیت خاصی برخوردار است در پایان تیم زهرا شیشه‌گرها، فاطمه خمسه، سارا محمد قلی کردی، سحر خمسه، فاطمه السادات میر بابایی، عطیه شهسواری و آیدا بابایی مقام اول را به دست آورد. همچنین در رشته شنا ماده آزاد محدثه مرادآبادی، زهرا ربیعی زاده و مریم شعبانی رحیم آبادی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش50 متر کرال سینه فاطمه یغمایی، در 50 متر کرال پشت شیما مختاری پور، در 50 متر قورباغه ریحانه گروسی و در بخش 50 متر پروانه فاطمه یغمایی عناوین نخست را کسب کردند.»


کاکاوند اضافه کرد: «در مسابقه داژبال 5 نفره (وسطی) در پایان محیا قافله باشی، زینب محمدی، نازنین کمالی، پرستو خجسته و فاطمه خمسه به عنوان تیم اول معرفی شدند. در رشته تنیس روی میز سمیرا عشایری، زهرا میرزایی و سحر احمدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته بدمینتون سارا چگینی، زهرا صالحی و فائزه نوروزی به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند. در رشته فوتبال دستی نیز زهرا عسگری و نازنین کریمی نژاد مقام اول و فاطمه خمسه و نازنین کمالی مقام دوم را به دست آوردند.»


مدیرکل امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با توجه به نتایج بخش دانشجویان پسر، تصریح کرد: «در رشته تنیس روی میز علیرضا منوچهری، مهدی نوری و شهرام بیگی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته مینی فوتبال (چمن مصنوعی) که با استقبال 32 تیم و در یک فضای شاد و در عین حال رقابتی دیدنی برگزار شد در پایان تیم منتظران قائم در بازی فینال موفق شد تیم شهدای گمنام را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و مقام قهرمانی را از آن خود کند. تیم شهدای گمنام نایب قهرمان شد و تیم علم و ادب نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.»


کاکاوند ادامه داد: «در رشته والیبال در پایان تیم هلال احمر به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم های سایبر و دانشکده مدیریت به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند.


وی افزود: «در رشته کشتی نیز در 61 کیلوگرم مسعود برزگر و علی رضا عزیز محمدی مقام های اول و دوم را به دست آوردند. در 65 کیلوگرم حمیدرضا کوه کن و علیرضا قلعه وند رتبه های اول و دوم را از آن خود کردند. در 70 کیلوگرم محمد مهدی پور و علیرضا تقوی اول و دوم شدند. در 74 کیلوگرم به ترتیب علی رضا رمضانی، مهدی محمدی و محسن عسگری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در 79 کیلوگرم پیمان کشاورز و امیر قلیچ خانی رتبه های اول و دوم را به دست آوردند. در 86 کیلوگرم محسن قربانی و سید مهدی حسینی اول و دوم شدند و در وزن 92 کیلوگرم علیرضا صفویه، سید ابوالفضل حسینی و علی عسگری به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.»


برگزاری همایش پیاده روی از سوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از دیگر برنامه هایی بود که مدیرکل امور ورزش دانشگاه از آن نام برد.


کاکاوند با بر شمردن امکانات ورزشی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، افزود: «وجود دو استخر آقایان و بانوان با استانداردهای جهانی، مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) ویژه آقایان شامل سالن های بدن سازی، تنیس روی میز، کشتی، ژیمناستیک، ورزش های رزمی، شطرنج، فوتبال دستی، دارت و سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و بدمینتون و مجموعه ورزشی بانوان (امینی) ویژه بانوان شامل سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، بدن سازی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، ورزش های رزمی، فوتبال دستی، دارت و شطرنج و نیز مجموعه زمین های روباز اختصاصی بانوان و آقایان به صورت مجزا از دیگر امکانات ورزشی این دانشگاه است.»


وی خاطرنشان کرد: «خوشبختانه امکانات ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بین دانشگاه های کشور زبانزد است و به جرات می توان گفت که در هیچ دانشگاهی در ایران چنین امکاناتی وجود ندارد که جا دارد از زحمات دکتر موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد قزوین به منظور درایت شان در ساخت چنین امکاناتی قدردانی کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر