صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و رفاهی حضرت رسول اکرم (ص) واحد هشتگرد

مجتمع فرهنگی و رفاهی حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد به بهره‌برداری رسید. به با توجه به اشتیاق دانشگاهیان این واحد دانشگاهی در اجرای برنامه‌های فرهنگی احداث مسجد در برنامه‌های بلندمدت پیش‌بینی شده است.
کد خبر : 284644

دکتر رمضان جهانیان رئیس واحد هشتگرد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا عنوان کرد که با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و اینکه این واحد دانشگاهی با بیش از 5600 نفر دانشجو فقط دارای نمازخانه ای به متراژ 100 متر مربع بوده و پاسخ سیل عظیم دانشجویان برای برپایی نماز جماعت و امور فرهنگی را ندارد در جلسه هیات رئیسه واحد مصوب شد که فضایی مناسب برای این امر فرهنگی فراهم شود.


وی افزود: در این راستا پروژه 2500 متر مربعی سلف غذاخوری که در دو طبقه احداث و آماده شده بود، طبقه همکف را برای سلف دانشجویان و استادان و کارمندان اختصاص داده و طبقه فوقانی که حدود 700 مترمربع بود را برای نمازخانه و انجام امور فرهنگی اختصاص دادیم.


رئیس واحد هشتگرد با اشاره به اینکه فضای طراحی شده به نام مجتمع فرهنگی و رفاهی حضرت رسول اکرم (ص) نامگذاری شد و از شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) نیز مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: این فضا با کمترین هزینه ممکن و ظرفیت تقریبا 600 نفر دانشجو را برای اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه های فرهنگی دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر